Trasa brze ceste Okučani – granica BiH prolazi područjem Brodsko-posavske županije i dvije jedinice lokalne samouprave (općine Stara Gradiška i Gornji Bogićevci). Postojeću prometnu infrastrukturu u zoni zahvata čine državna cesta DC5 i jedna nerazvrstana cesta.
Rok za dostavu ponuda za izvođenje radova na Izgradnji dionice brze ceste Okučani granica BiH III. faza (duljine 3,7 km) bio je 18. prosinac 2023. godine i isti dan su otvorene četiri pristigle ponude. Najnižu ponudu dostavila je tvrtka Integral inženjering a.d. iz Laktaša (BiH) u iznosu od 13,66 milijuna eura. Zajednica ponuditelja PZC Brod d.o.o. Slavonski Brod i Lavaco d.o.o. Slavonski Brod predala je ponudu "tešku" 15,94 milijuna eura, dok je Osijek-koteks d.d. iz Osijeka ponudio 17,85 milijuna eura. Tvrtka Hering d.d. iz Širokog Brijega (BiH) odlučila je izvoditi radove za 21,43 milijuna eura. Svi iznosi ponuda izraženi su bez PDV-a.
Nakon dostavljenih ponuda, Hrvatske ceste d.o.o. kao naručitelj navednih radova donijeti će odluku o najpovoljnijem ponuditelju. Hoće li to biti Integral inženjering a.d. iz Laktaša, rodnog mjesta Milorada Dodika (predsjednika Republike Srpske, BiH entiteta), ili netko drugi vidjeti će se nakon odluke investitora.
Vrijedi podsjetiti kako poduzeće Integral inženjering iz Laktaša, zajedno sa tvrtkama Đuro Đaković Montaža d.o.o. (Slavonski Brod) i Zagreb-Montaža d.o.o. (Zagreb) od 2019. godine sudjeluje u izvođenju radova na projektu izgradnje mosta vrijednog 19,5 milijuna eura (bez PDV-a) na granici preko rijeke Save. Troškove ravnomjerno plaćaju hrvatska i bosanskohercegovačka strana.
Puno veći posao, nakon provedenog natječaja, Integral inženjering je dobio za realizaciju II. faze izgradnje brze ceste Okučani-granica BiH. Posao je vrijedan 37 milijuna eura (bez PDV-a) i podrazumijeva izgradnju četverotračne ceste dužine 4,07 km i izgradnju graničnog prijelaza. Također, radovi obuhvaćaju i izgradnju mosta „Kanal nova Sava“ (L=523,40 m) i mosta „Rukavac Strug“ (L=169,40 m). Preko trase navedene brze ceste prelazi i nadvožnjak čvorišta „Novi Varoš“ (L=70,70 m).
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
freon03.01.2024. u 10:06
Dobit će sigurno taj posao. Drugi na listi je PZC s kojim su HC već raskinule ugovor o redovitom održavanju i zaštiti državnih cesta za područje Zagrebačke županije i Grada Zagreba te Krapinsko-zagorske, Karlovačke i Sisačko-moslavačke županije vrijedan 53.785.550 eura... Prikaži sve (bez PDV-a). Također PZC s novim datumom završetka ceste Bilice - Pleternica probija rok na više od godinu dana, a kako tamo (ne)rade izgleda kao da nikada to neće završiti. Treći na listi je Osijek Koteks ali on bi opet mogao biti preskup -više od 4 milijuna € skuplji od Laktaša.
-
Samo_istina03.01.2024. u 08:47
Brzu cestu rade prema četniku da brze tenkovima dođu opet do Okučana?
-