Biometeorološke prilike u Hrvatskoj blago će se poboljšati u odnosu na prethodni dan. Ipak, meteoropati i kronični bolesnici mogu biti slabijeg raspoloženja i radnog elana te imati umjerene tegobe uzrokovane vremenom. Pri boravku na otvorenom, potrebno se prikladno odjenuti i zaštititi od vjetra koji će pojačavati osjet hladnoće. (Izvor biometeorološke prognoze: DHMZ, https://meteo.hr)
mogućnost oborina
60-80%
vrijeme.net najavljuje da će na području
za Slavonski Brod vjerojatnost kiše biti 60-80%.
Tjedna prognoza
Utorak
0°
2°
Srijeda
1°
4°
Četvrtak
-2°
4°
Petak
-3°
4°
Subota
-2°
4°
Nedjelja
-2°
3°
Ponedjeljak
-2°
4°
Hrvatska Danas
U utorak umjereno do pretežno oblačno. U unutrašnjosti, povremeno sa susnježicom i snijegom, češće na istoku. Na Jadranu češća sunčana razdoblja, osobito na sjeveru te uglavnom bez oborina. Puhat će umjeren sjeverni i sjeveroistočni vjetar na kopnu te olujna bura na Jadranu, na sjeveru i s orkanskim udarima. Jutarnje temperature od -3 do 1°C, na Jadranu od 2°C do 7°C. Najviše dnevne temperature od 2 do 6°C, a na Jadranu od 6 do 11°C.
Brinemo o Vašoj privatnosti
Više o našim Politikama zaštite privatnosti te Politikama kolačića možete pročitati ovdje: Politika zaštite privatnosti, Politika kolačića.
Mi i naši partneri pohranjujemo i pristupamo neosjetljivim informacijama s vašeg uređaja, poput kolačića
ili jedinstvenog identifikatora uređaja te obrađujemo osobne podatke poput IP adrese i identifikatore
kolačića radi obrade podataka u svrhu prikazivanja personaliziranih oglasa, mjerenja preferencija naših
posjetitelja i sl. Svoje postavke u svakom trenutku možete promijeniti u našim Pravilima o zaštiti
privatnosti na ovoj web stranici.
Neki partneri ne traže vaš pristanak za obradu vaših podataka već se pozivaju na svoj legitimni poslovni
interes. Takvom načinu obrade podataka možete se usprotiviti klikom na "Saznajte više".
Mi i naši partneri obrađujemo podatke kako slijedi: Pohranjivanje i / ili pristup podacima na
uređaju, Precizni geolokacijski podaci i identifikacija pregledavanjem uređaja, Prilagođeni oglasi i
sadržaj, mjerenje oglasa i sadržaja, uvidi o publici, razvoj proizvoda