RUŠČICA - Dio korisnika na području Slavonije u utorak je imao poteškoće s fiksnim i mobilnim uslugama te su A1 stručnjaci na terenu dobar dio dana radili na dijagnostici i otklanjanju kvara.
I dok su poteškoće uklonjene za nekoliko sati, u naselju Ruščica u Općini Klakar neki korisnici su bez interneta (te s njim povezanih televizijskih programa) i fiksnog telefona od ponedjeljka poslijepodne.
Ni u srijedu do 13 sati njihovi problemi nisu riješeni pa smo Hrvatski Telekom upitali o čemu se radi.
Potvrdili su nam kako je netko ozbiljno oštetio kabel te poručili da će popravak potrajati još neko vrijeme. Sve bi trebalo biti riješeno do kraja dana.
- Zbog oštećenja telekomunikacijskog kabela od strane treće osobe u naselju Ruščica došlo je do poteškoća u pružanju fiksnih usluga za dio korisnika na tom području. Naše su tehničke ekipe odmah izašle na teren, no zbog kompleksnosti oštećenja, sanacija je potrajala nešto dulje od uobičajenog te očekujemo dovršetak radova i normalizaciju prometa danas tijekom dana. Ispričavamo se korisnicima radi nastalih smetnji i neugodnosti. - poručili su putem PlusPortala iz Odjela za korporativne komunikacije Hrvatskog Telekoma
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -