2991
Prikaza
1
Komentar
Ako je vjerovati obećanom, radovi, koje s 85 posto financira Europska unija (sredstvima iz IPA fonda) a s 15 posto državni proračun, trebali bi biti završeni do 2014. godine, kad će vlakovi, na toj dionici, postizati brzinu i do 160 km na sat.
Upravo je ulaganje u željezničku infrastrukturu, kao jeftino i ekološki prihvatljivo prijevozno sredstvo, osnovni cilj Europske unije, a u skladu s tim i hrvatska resorna ministarstva do godine 2018. pripremaju niz kvalitetnih projekata koji bi trebali biti financirani sredstvima kohezijskih i strukturnih fondova.
obični promidžbeni tekst. Je li ljudima poznato da od Novske do Dugog Sela postoji samo jedan kolosijek pa zbog frekventnosti prometa, vlakovi usporavaju. Čak u bivšoj Jugi postojao je Sava ekspres koji je relaciju ZG-BG prevaljivao za 4 sata i... Prikaži sve 10 minuta. Danas je to samo iluzija. Sada najbrži vlak ZG-SB vozi više od 3 sata! Dok Europa ima ICE (Njemačka) i TGV(Francuska) vlakove s brzinama od 300 km mi pričamo o dionici Okučani-Novska(20 km) s brzinom od 160 km/h. Ima toga još ,ali kasno je ,a i prostora je premalo ovdje