3229
Prikaza
0
Komentara
POŽEGA - Novoizgrađeni kružni tokovi u Požegi - jedan na križanju Ulice kralja Zvonimira i Osječke, a drugi na križanju Osječke i Industrijske - posljednjih su dana česta tema kuloarskih priča o nepravilnostima prilikom njihove izgradnje.
Komentari građana o 'raspadanju' plohe mosta, potpornom zidu koji nije sagrađen te rasvjetnim stupovima postavljenima 'nasred' nogostupa, potaknuli su nas da na 'licu mjesta' s izvođačem radova (Promet d.o.o.) provjerimo o čemu je riječ.
Kako su nam kazali, rasvjetni stupovi koji se - kako neki kažu - nalaze 'nasred' nogostupa, pomaknuti su do same granice građevinskog zemljišta vlasništva investitora (Hrvatske ceste) i postavljeni su sukladno projektu glavne rasvjete, a sama širina pješačkog prolaza odgovara zakonskoj regulativi.
Potporni je zid, pak, odobren od strane investitora, a nakon rješenja vlasničkih odnosa te dovršetka tehničke dokumentacije, uz povoljne vremenske uvjete, Promet d.o.o. pristupit će izvođenju i tih radova.
Radovi na kružnim tokovima, dakle, i dalje su u tijeku, a vozačima je dozvoljen prolazak kako ne bi morali ići okolnim putem. Sukladno samom projektu i ugovoru, trajat će i tijekom siječnja 2021. godine.
- Što se tiče mosta, nije došlo do njegovog raspadanja, nego struka zarezuje to mjesto radi odnosa jednog dijela mosta koji se oslanja na drugi dio. - za SBplus stručno je pojasnio vlasnik Prometa d.o.o., Branko Šutalo
Završetak pješačke staze, otkrivaju nam, također je s razlogom izveden u prekidu. Naime, staza na predmetnom prijelazu završava, a sam njezin nastavak preko željezničke pruge je predmet sljedećeg projekta koji je u nadležnosti Hrvatskih željeznica.
- Bilo kakvim drugim improviziranim rješenjima, koja su suprotna projektu, ugrožavamo sigurno odvijanje pješačkog prometa, a naročito osoba s invaliditetom. Bitno je naglasiti kako postoji pješački prijelaz za prijeći na drugu stranu, a s te druge strane postoji i rampa koja sprječava na nalet vlaka, ne samo na vozila, nego i na pješake, dok se ova strana koja je nekima sporna tretira kao završetak staze. - za SBplus kazao je direktor sektora građevinarstva, Pavo Fran.
Zbog neobičnog terena, za većinu je radova bila potrebna domišljatost izvođača. Išarani asfalt koji im zamjeraju neki također ima svoje 'zašto i zato'.
- Radi se o objektu iznimne geometrijske složenosti za izvedbu asfaltnog zastora, odnosno, o plohama sa iznimno puno padova, što je nemoguće izvesti bez spojeva koji u konačnoj vizuri ostaju vidljivi, no ne utječu na kvalitetu samog asfaltnog zastora. - dodao je direktor Prometa d.o.o., Danko Đurković
Ostaje vidjeti hoće li 'šuškanja' o nepravilnostima utihnuti nakon stručnih pojašnjenja izvođača radova o samom projektu, vrijednom oko 13 milijuna kuna ili će, pak, Požežani nakon toga imati još više pitanja i prigovora.