DAVOR - Prvi vikend u kolovozu i ove je godine bio rezerviran za Ribarske večeri u Davoru. Dvadeset i prvu godinu po redu manifestaciju je organizirala Općina Davor i Kulturno-umjetničko društvo „Matija Antun Relković“.
Danima uoči manifestacije, slušateljima Narodnog radija, za uho je mogla 'zapeti' upravo pozivnica na taj događaj, točnije, ta je radiopostaja 'vrtjela' najavu. Znajući kako je riječ o najslušanijoj stanici u državi, dakako, najprije smo upitali - koliko je Turistička zajednica Brodsko-posavske županije platila takvu reklamu.
- Plaćena promocija ove se godine realizirala na Narodnom radiju, a koštala je 27.356 kuna. U cijenu je uključen PDV (25 posto) te produkcija (snimanje) oglasa. Ovaj budžet u potpunosti je osiguran kroz natječaj Ministarstva turizma, odnosno, kroz Fond za turistički nedovoljno razvijena područja i kontinent kao dio projekta promocije Županije kao turističke destinacije domaćem i stranim tržištima. - za PLUS portal odgovorila je Služba za informiranje Turističke zajednice BPŽ.
Službenih brojki o posjećenosti manifestacije kao i strukturi gostiju - dakako - još uvijek nema. Novogradiški je radio, tek, izvijestio kako je došlo „nekoliko tisuća posjetitelja“ te kako je „planulo pet tona ribe“. Veliko ulaganje i poprilično jaku medijsku promociju Turistička zajednica opravdava iznimnim značajem manifestacije te ciljanjem na privlačenje posjetitelja koji žive izvan županije.
- Manifestacija je dobitnik povelje Posebnog priznanja za promociju slatkovodnog ribarstva u turizmu u kategoriji „Ruralno turistički projekti“, temeljem ocjenjivačkog suda o dodjeli nagrada „Suncokret ruralnog turizma Hrvatske – Sunflover Award“ za 2021., a koja je dodijeljena ove godine u travnju na 5. Međunarodnom kongresu o ruralnom turizmu. Također, ova je manifestacija i dobitnik turističke nagrade „Simply the best 2018“, Udruge hrvatskih putničkih agencija i časopisa „Way to Croatia“ te je već godinama prepoznata kao jedna od 'top manifestacija' u Županiji s potencijalom za rast. Odabir 'top manifestacija', prema jasnoj proceduri, radi nama nadležno Turističko vijeće (dakle, ne TZ Županije). (…) Odabir nacionalnih medija uobičajena je praksa. Naime, kod kandidiranja projekata za subvencije, natječaje i slično, jedna od glavnih propozicija prema kojima se određeni medijski plan vrednuje jest medijski doseg kao i upotreba medija koji nemaju lokalni karakter, budući da je naš zadatak dovođenje turista u destinaciju (domaćih i stranih). - pojasnili su za PLUS portal iz Turističke zajednice.
Bit će zanimljivo narednih mjeseci vidjeti konkretne rezultate uloženih sredstava (posebice strukturu gostiju) - bez obzira na to iz čijeg je džepa plaćena skupa reklama. Riječ je, ipak, o manifestaciji koju - poput drugih sličnih - prate uglavnom ljudi iz Brodsko-posavske županije i teško da će radijska najava na nacionalnom mediju u tom smislu opravdati cijenu od čak 27 tisuća kuna. To, ipak, ne umanjuje činjenicu da je TZ BPŽ, očigledno, napisala dobar projekt kako bi povukla tolika sredstva iz Fonda za turistički nedovoljno razvijena područja i kontinent.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
edge13.08.2022. u 23:25
Jal je teška bolest. U Davoru je bila dobra mjuza, dobra slavonska klopa (teško da se tamo moglo naći ćevapa), SBplus je dobio 600000 : 27500= 22X više love a više sam uživao u Davoru nego u čitanju SBplus. I... Prikaži sve da nije jal što je netko drugi dobio novce.
-