624
Prikaza
0
Komentara
POŽEGA - U sklopu „Projekta osiguranja i modernizacije željezničko-cestovnih prijelaza“ osigurano treba biti 94 željezničko-cestovnih i jedan pješački prijelaz. Od toga su 22 željezničko-cestovna prijelaza u Požeško-slavonskoj županiji.
Kako smo ranije doznali, na njih devet je predviđena ugradnja svjetlosnih signala s jakozvučnim zvonima, dok je na preostalih 13 - uz svjetlosne signale - predviđena i ugradnja polubranika.
HŽ Infrastruktura na svojoj se službenoj stranici 'pohvalila' kako su se radovi zahuktali i to završetkom prvih prijelaza.
- U rujnu su završeni građevinski radovi na željezničko-cestovnim prijelazima (ŽCP) „Istarska-Markovac“ i „Podravska“, dok su u tijeku na ŽCP-ovima „Katinac“, „Koreničani“, „Maslenjača 1“, „Maslenjača 2“, „Selci“ i „Samatovci“. Poslije radova na tim ŽCP-ovima bit će otvorena gradilišta na ŽCP-ovima „Sirač 1“, „Sirač 2“, „Daruvar 1“, „Daruvar 2“, „Marinci“, „Bijelo Brdo“, „Normanci“ i „Koška 1a“. - objavili su.
Dakako, projekt je ovo od velike važnosti, no radi li se prema prioritetima? U posljednje dvije godine sve više svjedočimo stalnim naletima vlakova na vozila koja se ne zaustavljaju na znaku „Stop“ pred pružnim prijelazom. U Požeško-slavonskoj županiji, najkritičniji su, pak, u Mihaljevcima i na izlazu iz naselja Trenkovo.
Prema objavi HŽ Infratsrukture, vidljivo je kako ovi kritični prijelazi nisu među prioritetima, a kada će doći na red za modernizaciju i uređenje još uvijek nam nije poznato. No, nakon završenih sadašnjih radova pristupit će se javnoj nabavi za radove na ostalim pružnim prijelazima, a jesu li to upravo oni u Požeško-slavonskoj županiji, doznat ćemo uskoro.