3884
Prikaza
1
Komentar
VELIKA - I ove godine portal gradonačelnik.hr, održao je izbor o kojem su danima, ali i tjednima 'brujili' svi na društvenim mrežama. Ovaj put za titulu 'najljepšeg adventa' borilo se preko 70 gradova i općina, a danas je u 12 sati izbor službeno i završen.
Najljepše advente u Hrvatskoj, po izboru Facebook publike, imaju Osijek, Vinkovci, Županja i Kršan.
Iako u komentarima 'pršte' brojne čestitke pobjednicima, mnogi se s ovogodišnjim izborom ne slažu, barem kada je riječ o Općini Kršan koja se dobar dio natjecanja nalazila iza Općine Velika iz Požeško-slavonske županije... sve do posljednjih nekoliko minuta kada je, kako pišu u komentarima, Advent u Kršanu dobio 'iznenadnih 500 lajkova'.
Neke od komentara moguće je pročitati u nastavku.
„Dajte ljudi, čemu svrha ovog natjecanja i glasanja ako je namješteno i dopušteno da 500 lažnih i čudnih glasova istovremeno glasaju i okreću rezultat u njihovu korist?! Konkretno, Općina Kršan! Svaka čast svakom, ali molim provjeru i slobodno dođite u Općinu Velika danas i sutra ili već prije spomenutu Općinu i sami se uvjerite u stvarnost situacije!“
„Lijepo od vas što ste tako brzo objavili pobjednika, ali niste li trebali provjeriti je li sve regularno. Ovo s općinom Kršan vam nije nimalo čudno?“
„Kad nešto organizirate, onda se potrudite i da bude transparentno. Ili je ova igra samo odraz stanja u državi? 500 glasova u zadnjim minutama sa kakvih lažnih profila i vama ništa nije sumnjivo?“
„Namješteno. U dvije minute 500 lajkova od "osoba" koje ni ne znaju gdje se na karti nalazi Hrvatska, a kamoli Kršan.“
„U 11:40 općina Kršan je imala 3991 lajkova, a općina Velika 4100... Svaka čast voditeljima stranice na objavi pobjednika, transparentno s botovima s istoka.“
Puno je ovakvih komentara koji ne idu u korist Općini Kršan, a zbog raznih optužbi oglasila se u komentarima sama Općina Kršan te su naveli: „Poštovani, tijekom cijelog trajanja natječaja imali smo upaljene oglase na Facebooku i Instagramu te smo ostvarili i preko 600 dijeljenja objave u raznim domaćim i stranim grupama. Čestitke svima na rezultatima!“.
Unatoč njihovu javljanju, nastavio se niz negativnih komentara i optužbi uz fotografije koje, uistinu, prikazuju lajkove sumnjivih korisnika Facebook mreže.
Botovi, lažni pratitelji, a samim time i lažni lajkovi te kupljeni glasovi - već su duže vrijeme normalna pojava na društvenim mrežama, ali i prilično prozirna i lako potvrdiva prijevara. Je li se to dogodilo u ovom slučaju te hoće li gradonačelnik.hr, pod pritiskom publike provjeriti je li glasovanje bilo transparentno - ostaje nam nepoznato.