POŽEGA - Danas kandidati za lokalne izbore imaju zadnji dan promidžbe. U subotu, 14. svibnja u 00.00 sati počinje izborna šutnja koja će trajati do zatvaranja birališta, u nedjelju, 16. svibnja. Dakle što su u kampanju uložili, uložili su, što su građanima kazali kazati mogu još noćas do 24 sata. A evo koliko su na promidžbenu kampanju uložili požeški kandidati za gradonačelnika/cu najvećeg grada u Požeško-slavonskoj županiji, gdje se za tu funkciju bore hadezeov Željko Glavić, Dijana Krpan iz Domovinskog pokreta te Mitar Obradović iz SDP-a.
Željko Glavić (HDZ) u kampanji za gradonačelnika Požege nije dobio niti jednu donaciju, dok je u kampanju, zaključno sa 7. svibnja, prema podatcima Državnog izbornog povjerenstva, utrošio 17.302 kuna od čega najviše, preko 15 tisuća kuna za, kako je naveo u izvješću, "bilboarde, city i street light...".
Dijana Krpan (DP) - predizbornu kampanju je provela bez donacija i bez troška.
Donacija nije imao niti Mitar Obradović (SDP) koji je na trošak predizborne kampanje potrošio 40.425 od čega je najveći iznos od 7250 kuna otišao za oglašavanje na elektroničkim portalima.
Čija će se kampanja pokazati najboljom znat će se nakon objave izbornih rezultata. A tko je od njih i u kolikoj mjeri pobrao Vaše povjerenje?
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -