POŽEGA - Bolnice su, naime, gotovo svima teška prepreka, odnosno, u mnogima bude strah i nelagodu. Ponašanje djelatnika zaposlenih u bolnica dodatno zna pogoršati to stanje ili, pak, smiriti - ovisno jesu li djelatnici ljubazni ili bezobrazni (što je češći slučaj).
Ministar zdravstva, Vili Beroš, od ravnatelje bolnica je početkom ovog tjedna zatražio da djelatnicima ukažu na važnost i ulogu kvalitetne komunikacije i etičkih principa u ponašanju prema pacijentima, ali i općenito na radnom mjestu, piše danas.hr.
Da je ministar Beroš u pravu, dokazuju i neugodna iskustva jedne pacijentice Opće županijske bolnice Požega - iako je, kako nam je otkrila, doživjela više 'šokova' od pojedinih liječnika.
Želeći ostati anonimna ispričala nam je dva slučaja u kojima su liječnici bili neljubazni i bahati.
- Već nekoliko puta doživjela sam ružna ponašanja pojedinih djelatnika u požeškoj bolnici. Jedan doktor, prilikom dolaska u vizitu, nema kulture dok je god sam. Tu nema ni dobar dan niti doviđenja. Nema ni komunikacije što je najgore, samo dođe i ode.
Drugi slučaj je bio još gori. Došla sam na hitnu i doktor nije znao u čemu je problem, a imala sam biokemijsku trudnoću te sam došla zbog krvarenja. Znači, pojma nije imao o ničemu. Kada sam mu krenula govoriti zašto sam došla rekao mi je da šutim i da pričam samo kada me nešto pita. - otkrila nam je M.T. još uvijek zgrožena tim situacijama jer kako kaže svaki put tamo ide sa strahom jer ne zna kako će se tko ponijeti prema njoj.
Nije to slučaj samo u požeškoj bolnici, ima toga i šire, no upravo na ravnateljima je da upozoravaju svoje djelatnike i podsjećaju kako se trebaju ponašati - budući da to sami ne znaju - jer oni su ti koji su izabrali pomoći ljudima. Dakako, bitno je naglasiti kako pacijenti o takvim slučajevima ne trebaju šutjeti, jer i za njih postoji rješenje - Povjerenstvo za zaštitu prava pacijenata na području županije.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -