952
Prikaza
0
Komentara
POŽEGA - Iznenadni kvarovi različitih uređaja danas su sve češći - radilo se o kvaru mobitela, kućanskih aparata, automobila,… Za stare stvari to nije čudno, no kada je nešto novo ili novije, e tada nastaje problem. Dakako, postoje garancije koje pokrivaju određene popravke uređaja. Upravo takav slučaj doživjela je Požežanka koja je u veljači 2022. godine kupila novi mobitel u Hrvatskom Telekomu.
Za PlusPortal ispričala je svoje neugodno iskustvo s operaterom kojem je uvijek bila vjerna.
- U večernjim satima 6. srpnja 2023. godine, ekran mobitela samo je zacrnio. Uređaj je radio, no ekran je bio crn. Dolazili su mi pozivi koje sam čula, ali ne i vidjela. Ništa nisam mogla s njim i odnijela sam ga odmah sutradan u Telekom centar u Požegi gdje su ga odmah uzeli i budući da je pod garancijom poslali su ga na servis, a ja sam dobila zamjenski mobitel na koji se nisam mogla prijaviti zbog roditeljske zaštite koja je bila ostavljena od prijašnjeg korisnika zamjenskog mobitela.
Vratila sam taj mobitel i dobila drugi zamjenski, no nisam ga koristila jer sam pronašla svoj prijašnji na kojem su već bili moji podatci pa mi je sve bilo zapravo lakše nego da se prijavljujem i na taj zamjenski uređaj.
Prošlo je više od mjesec dana kada sam prvi put nazvala servis, sredinom kolovoza, kako bih provjerila što je s telefonom jer to je bilo već dugo kako ne znam gdje mi je i što se događa s uređajem koji uredno plaćam svaki mjesec. Serviser mi je tada rekao kako je mobitel gotov te pojasnio što su napravili s njim. Mobitel su tada, navodno, vratili natrag u Telekom centar odakle su ga i zaprimili.
Nakon nekoliko dana otišla sam u centar gdje su mi rekli da uređaja nema. Nisam znala gdje se moj uređaj nalazi, a očito to nisu znali ni oni. I tako je prošlo dva mjeseca otkako sam bez mobitela za koji sam platila račune i za srpanj i za kolovoz - iako ga nisam imala kod sebe. - za PlusPortal ispričala je korisnica Telekoma koja je vidno razočarana njihovim ne-znanjem o tomu gdje je završio njezin uređaj te zašto servis toliko traje.
Kako bismo imali i drugu 'stranu medalje', redakcija PlusPortala je poslala upit Telekomu te je 24 minute nakon našeg upita, našoj sugovornici nekim čudom javljeno kako je uređaj gotov te se nalazi u Telekom centru u Požegi, gdje ga može preuzeti.
U međuvremenu je stigao i odgovor na naš upit, a mi ga prenosimo u cijelosti.
„Korisnica je, nakon što je predala svoj uređaj na prodajnom mjestu Hrvatskog Telekoma, dobila zamjenski mobilni uređaj koji je mogla koristiti za vrijeme dok se njezin uređaj ne vrati iz ovlaštenog servisnog mjesta. Mobilni uređaj korisnice je vraćen sa servisa sredinom prošlog tjedna, o čemu je korisnica obaviještena te bi danas tijekom dana trebala preuzeti svoj mobilni uređaj. Ispričavamo se radi eventualnih neugodnosti.
Korisnici je odmah po zaprimanju uređaja sa servisa poslana SMS poruka o tome kako je uređaj dostavljen na prodajno mjesto i kako ga može preuzeti. No, danas je naknadnom provjerom utvrđeno kako poruka nije isporučena korisnici budući da je prilikom slanja pogrešno bio naveden kontakt broj te se još jednom ispričavamo korisnici.
Što se tiče rokova, Zakonom o zaštiti potrošača vrijeme servisiranja uređaja definirano je kao „razuman rok“, a navedeni proces u HT-u prosječno traje otprilike dva tjedna za uređaje s kvarom unutar jamstva, no postoji mogućnost da iznimno ti rokovi budu i nešto dulji, što je bio slučaj u ovom predmetu. Servis je jedini ovlašten definirati kvar i korake potrebne za njegovo rješavanja te je konkretan kvar otklonjen u skladu s jamstvenim uvjetima.“, stoji u dogovoru Odjela za korporativne komunikacije Hrvatskog Telekoma.
Prepustit ćemo čitateljima da zaključe je li slučajnost da je korisnica zaprimila telefonski poziv nakon upućenog novinarskog upita ili je tu, pak, slučaj da mediji moraju pitati, kako im korisnici ne bi morali skitati.