Prometnu nesreću u kojoj je teško ozlijeđen dječak rođen 2018. godine, a lakše njegova 26-godišnja majka izazvala je 70-godišnja vozačica. Ona, naime, upravljajući svojim vozilom nije na obilježenom pješačkom prijelazu na sjeveroistočnoj strani kružnog toka kod Naselja Andrija Hebrang propustila majku koja je na sebi imala tzv. 'klokanicu' u kojoj je nosila dječaka.
Uslijed udara vozila u majku, ona je zajedno s mališanom pala na betonsku površinu pri čemu su oboje ozlijeđeni. Kako je izvijestila Policijska uprava brodsko-posavska dječak je teško ozlijeđen te je nakon ukazane liječničke pomoći zadržan na daljnjem liječenju u bolnici u Slavonskom Brodu, dok je lakše ozlijeđena 26-godišnjakinja puštena kući.
Policijski službenici protiv 70-godišnjakinje podnose kaznenu prijavu zbog sumnje u kazneno djelo izazivanja prometne nesreće u cestovnom prometu Općinskom državnom odvjetništvu u Slavonskom Brodu.
18.02.2019.
Teška prometna nesreća
U kružnom toku vozilom naletjela na majku s djetetom
SLAVONSKI BROD - U naletu vozila, do kojeg je došlo u kružnom toku kod slavonskobrodskog Naselja Naselja Andrija Hebrang, ozlijeđeno je dijete, izvijestila je Policijska uprava brodsko-posavska.
Njezini djelatnici dojavu su primili oko 12.15 sati te su odmah izašli na mjesto događaja odakle je ozlijeđeno dijete već bilo prevezeno u slavonskobrodsku Opću bolnicu "dr. Josip Benčević", na ukazivanje pomoći.
- Za sada nemamo informacija o dobi djeteta, kao niti o kvalifikacijama ozljeda koje je zadobilo - za SBplus kazala je Kata Nujić, glasnogovornica PU brodsko-posavske, dodavši kako će očevidom biti utvrđeno je li do naleta vozila na majku i dijete došlo na pješačkom prijelazu ili pod drugim okolnostima.
Prema neslužbenim informacijama dijete je odmah po primitku u brodsku bolnicu podvrgnuto operacijskom zahvatu. Kako je na mjestu događaja pronađena duda pretpostavka je da je riječ o malom djetetu. Okolnosti pod kojima je došlo do naleta osobnog vozila kojim je upravljala vozačica, čiji su podatci poznati policiji, tek se utvrđuju, a po dovršetku očevida policija će izaći u javnost s detaljnijim informacijama.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
trpimir23.02.2019. u 09:16
Bio sam svuda po svijetu i nigdje nisam na avenijama vidio rotor svakih 50m, nego semafore međusobno usklađene tako da na svima prolaziš na zeleno. Termin poznat kao zeleni val. Ne možeš komparirati Pleternicu do koje si najdalje došao sa... Prikaži sve gradovima s pravim gužvama. Nemam ja ništa protiv kružnih tokova, ali ih treba postaviti samo tamo gdje se analizom prometa pokaže kao najbolje rješenje. A to bi u Brodu bila možda 2 mjesta. Ne kužiš ti da kod uključivanja na kružni tok moraš istovremeno gledati lijevo automobile, pješake i bicikliste, procjeniti njihovu brzinu kretanja i gdje će skrenuti i desno, da li vozila stoje u kružnom, da li ti dolaze pješaci i biciklisti. Za mnoge vozače previše. Sreća pa je u Brodu jadna gustoća prometa pa sve to nekako i funkcionira, ali zamisli kako bi bilo da se vrate svi oni što su otišli iz grada, to bi bila samo jedna kolona. Po cijelom gradu. Kao na primjer oko većih blagdana. Ne razumiješ ti da kružni tok svodi sve ceste na istu razinu važnosti. Kružni na križanju nerazvrstane i državne ceste svodi obje ceste na razinu nerazvrstane. Zamisli da se u ZG na Slavonskoj ili Zagrebačkoj na svako križanje umjesto semafora postavi rotor. Šta misliš kolike bi gužve bile? Razumiješ da ako je rotor začepljen da se blokira promet u svim smjerovima, što sa semaforima nikad nije slučaj? Zamisli u Brodu aveniju sa zelenim valom od Hebranga do Coloseuma. Za doslovno dvije minute si na drugom kraju grada. Tvoj jedini argument je da si rotore vidio „u vas gore u Njemačkoj“ i to onda mora biti najbolje, jer nije Švabo glup. Pokaži mi studije i analize prometa koje su rađene za Brod i ako one pokažu da su kružni tokovi bolje rješenje onda ću se poklopit ušima. Nažalost, ta studija je samo u Babinoj glavi. A promet se ne analizira na način da se gleda samo jedno čvorište nego se promatra u globalu, sa uzročno posljedičnim vezama.
-
bond90023.02.2019. u 08:26
Trpimir@ da strucnjaci su glupi u cijelom svijetu pa postavljaju KT a izbacuju semafore,mozes misliti!! Ti jedini pametan!! Semafori usporavaju promet u 80% slucajeva. Ne kazem da kruzni tok 100% idealan ali 80%bolje rjesenje nego semafor. DA ljudi neznaju u... Prikaži sveu kruznom toku voziti a ni ukljucivat se u KT. Ni na jednom KT nema znaka STOP kad ulazis nego znak KT. Znaci udji bez zaustavljanja,"guraj se" a ne kao vecina nasih vozaca koji gledaju da nema auta iz suprptnog smjera bar na vidiku od 200m. Zato kod nas i nastaju problemi u stvaranju tih guzvi. Odi negdje dalje iz SB pa ces vidjeti da se na kruznim tokovima malo tko zaustavlja nego samo "uljecu" u KT. Ali zato ima kulture kod tih vozaca koji daju zmigavac kad napustaju KT,ne psuju kad im neko "uleti",ne sviraju itd... Samo onaj tko nije otisao dalje od SB moze pisati da su semafori bolja rjesenja!!
-
trpimir21.02.2019. u 16:05
Kakvo je to veliko znanje potrebno za vožnju u kružnom toku? Semafori su u 90% slučajeva bolje rješenje od kružnih tokova i točka. Provjeri omjer semaforiziranih raskrižja i rotora u svijetu pa se onda javi. Ti ne shvaćaš da se... Prikaži sve začepljenošću rotora u jednom smjeru blokiraju svi smjerovi, za razliku od semafora. Tebi je rješenje „idi drugom cestom“. Svaka čast na argumentu. Spominješ stručnjake koji izgrađuju kružne tokove... Koji stručnjaci? Babo koji da nalog da se napravi rotor bez ikakve analize prometa, bez ikakvih konzultacija sa prometnim stručnjacima? Semafor kod Klasija je bio crna točka samo iz razloga što nadležni nesposobnjakovići 20 godina nisu htjeli čuti glas građana koji su uvidjeli problem kratkog trajanja zelenog svjetla. Zeleno je trajalo doslovno tako kratko da mogu proći 2-3 auta. Nakon 20 godina su se udostojili produžiti intervale i sada više problema nema. Eto takvi „stručnjaci“ kreiraju prometnu politiku grada.
-
bond90021.02.2019. u 15:37
Stipe... Tebi ne odgovaraju druge usporedbe a odgovaraju ti tvoje nebuloze o neosvjetljenim pjesackim prelazima. Najbolje da pjesaci prsluke navuku!! Pa zato postoji znakovi koji su postavljeni i vozaca upozoravaju o pjesackom. Pogledajmo onaj semafor kod Klasija,svaki treci dan tamo... Prikaži svemo je unfal. Da je kruzni tok ne bi ih ni upola bilo. U gradu postoje dva kruzna toka koja nisu trebala a svi ostali su samo ubrzali promet. Druga je prica sto vozaci neznaju voziti u kruznim tokovima. Nisu strucnjaci glupi sto izgradjuju sto vise KT. netko je ovdje napisao kako se stvori guzva i kolona kod podvoznjaka kod bivseg "Monaka" Tamo neznam koje rjesenje naci kad ne postoji jer se u 15h velika kolicina auta tako vozi i nemoguce je tu nesto napraviti. Strpljen spasen ili idi drugom cestom
Prikaži sve komentare
-