3467
Prikaza
6
Komentara
SLAVONSKI BROD - Prethodnih godina u slavonskobrodskoj je Zrinskoj ulici stradalo nekoliko pješaka i biciklista, obično na pješačkim prijelazima. 'Zebre' su posebice noću teško uočljive i nepregledne, a javnu rasvjetu prigušuju bujne krošnje drveća. Ovih se dana radi na tomu da prijelazi preko ceste postanu uočljiviji.
Kod križanja Zrinske s Horvatovom i Gundulićevom, postavljeni su veliki stupovi koji 'nose' svjetlosna upozorenja i prometne znakove te tako upozoravaju vozače na pješake.
Upravo na križanjima Zrinske s drugim sporednim gradskim ulicama, vozači se češće fokusiraju na promet vozila nego na pješake. Teško je, naime, uključiti se u promet na toj frekventnoj dionici pa nerijetko i brzaju.
Zbog svega navedenog, Grad Slavonski Brod čak je četiri križanja duž Zrinske uredio kao kružne tokove odnosno rotore (Zrinska-Gupčeva, Zrinska-Štampareva, Zrinska-Kovačićeva, Zrinska-Đalskog-Osječka), a vjerujemo kako će i radovima koji su u tijeku doprinijeti sigurnosti svih sudionika u prometu.
Zanima me kada će na red doći Strossmayerova ulica. Na potezu od križanja Strossmayerova/Štampareva pa sve do malog kružnog kod Inine benzinske (kružni Strossmayerova ulica/ulica Jurja Dobrile i Frana Supila) u dužini od 500 metara nema ni jedan pješački prijelaz.... Prikaži sve. Kako da ljudi pređu cestu sa jedne strane na drugo (mogu samo protuzakoniti ako prelaze cesto tamo gdje nije obilježen pješački prijelaz).
Zar nije prošle godine pokojni Jerko provozao se i uvjerio građane da je vidljivost odlična? Rasvjeta idealna i nema prepreka za dobru vidljivost. Da li je onda ovo ne potrebna investicija? Ili se prošle godine lagalo kao i inače?
Klima, ako ova naprava spasi i jedan život...isplatila se. Ne dao Bog da ti budeš žrtva neopreznih vozača...
Osvjetljenje u gradu je katastrofalno. Posebno j loše u sumrak i pri svitanju. Pješački prijelazi su još nekako osvijetljeni, ali prilazi nikako. Pješaci iskaču iz mraka i presamouvjereno izlaze na pješački prijelaz, očekujući da ih vozač vidi i stane na... Prikaži sve vrijeme. U tom smislu, ovo je još jedna promašena investicija. Bilo bi puno bolje da je napravljena nekakva inteligentna signalizacija, a to danas en bi trebalo biti teško, koja će zasvijetliti kada senzori registriraju pješake koji se približavaju pješačkom prijelazu. Bez obzira na sve, vozači su uvijek krivi jer moraju prilagoditi brzinu uvjetima, ali to znači brzinu ispod 20, 30 km/h, jer su uvjeti na gradskim cestama prejadni.