700
Prikaza
0
Komentara
SLAVONSKI BROD - Autocesta A3, posebno dionica između Slavonskog Broda i Nove Gradiške je često deklarirana kao jedna od najopasnijih u Republici Hrvatskoj. Budući da godišnje njome prođe oko 22 milijuna vozila, HAC je u travnju 2024. najavio sanaciju i modernizaciju, koja se posljednji put na dionici provodila prije dvadesetak godina.
Riječ je o jednoj od najlošijih dionica autoceste u cijeloj Hrvatskoj, no aktualna sanacija i obnova trebale bi promijeniti stvari. Pitali smo kako teku radovi.
- Izvršeno je 77 posto asfaltnih radova, to jest, izvedena su 34 km autoceste od ugovorenih 44 km. Što se tiče izmjene i ugradnje nove odbojne ograde i opreme stupanj dovršenosti s mjesecom prosincem je bio na 48 poszo ugovorenih radova. Rok dovršetka radova je 550 radnih dana od uvođenja u posao (5. ožujka 2024. godine) Planirani završetak asfalterskih radova je 1.7.2025., a radovi na ugradnji odbojnih ograda i opreme planiraju se završiti do 1.10.2025. Implementacijom nove elastične odbojne ograde očekivano je povećanje sigurnosti prometa posebice u vidu sprečavanja slijetanja vozila s kolnika, sprečavanja prelazaka vozila s jednog kolnika na drugi, kao i ublažavanja posljedica prometnih nesreća. - odgovorili su PlusPortalu.
Autocesta A3 je dio važnog X. paneuropskog prometnog koridora, kojim se ostvaruje najkraća i najpogodnija veza između zapadne i jugoistočne Europe s Bliskim istokom i Azijom, a sama nema dovoljne sigurnosne standarde za impresivnu 'kategorizaciju'.
Samo na spornoj relaciji autoceste A3 godišnje u prosjeku prođe oko 30 posto prometa na svim autocestama Republike Hrvatske pa 'krpanje' zahtijeva temeljitost kako bi dionica izgubila neslavan pridjev - uklete.