1412
Prikaza
4
Komentara
POŽEGA - Već godinama ugostiteljski objekti sve više olakšavaju rad svojim zaposlenicima. Naime, krenulo je sve s barkodovima menija u kafićima pomoću kojeg gosti mogu pogledati što objekt ima u ponudi, izašla je zatim i aplikacija pomoću koje su mogli naručiti uslugu bez pozivanja djelatnika, a danas postoji još nešto novo.
Naime, u izlasku s društvom u jedan od požeških kafića, u koji inače ne zalazim - stoga to nisam ranije primjetila - svaki stol imao je svoj broj, a na stalak s cjenikom zalijepljen je mali uređaj s četiri opcije - 'call' (pozovi), 'pay' (plati), 'order' (naruči) i 'cancel' (otkaži).
Pritiskom jedne od ponuđenih tipki, djelatnici u ugostiteljskom objektu u šanku zaprimaju vaš 'poziv' za uslugu koju ste odabrali te im je time znatno olakšan posao i 'spašeni' su od konstantnog izlaženja na terase i provjeravanja treba li nekome nešto i je li netko novi stigao i sjeo za stol.
Opcija je ovo koja bi mogla biti korisna svakom ugostiteljskom objektu, jer osim što je efikasno za djelatnike, dobro je i za goste - posebno one nervozne koji ne mogu čekati da ih konobar primijeti ili su, pak, presramežljivi da ga dozivaju u gužvi.
Kakvo je vaše misljenje po pitanju ovoga, moguće je odgovoriti u priloženoj anketi PlusPortala.
Inovativna i odlična ideja. Jest da je to meni palo na pamet još prije 15-tak godina ali ja sam ionako ispred svog vrenena lol;) Inače sasvim dovoljna je i jedna tipka za poziv djelatniku da dođe za stol.
Kod Bote u Jacku na Hebrangu sličan uređaj postoji na svim stolovima terase već dvije godine. Doduše, samo poziv konobaru bez specifikacije zašto ga trebate.
Vidiš nisam dugo tamo (bar ne na terasi) bio pa nisam ni znao ali me ne iznenađuje jer Bota 'ima šlifa' za biznis šta je je.