549
Prikaza
1
Komentar
POŽEGA - Već godinama ugostiteljski objekti sve više olakšavaju rad svojim zaposlenicima. Naime, krenulo je sve s barkodovima menija u kafićima pomoću kojeg gosti mogu pogledati što objekt ima u ponudi, izašla je zatim i aplikacija pomoću koje su mogli naručiti uslugu bez pozivanja djelatnika, a danas postoji još nešto novo.
Naime, u izlasku s društvom u jedan od požeških kafića, u koji inače ne zalazim - stoga to nisam ranije primjetila - svaki stol imao je svoj broj, a na stalak s cjenikom zalijepljen je mali uređaj s četiri opcije - 'call' (pozovi), 'pay' (plati), 'order' (naruči) i 'cancel' (otkaži).
Pritiskom jedne od ponuđenih tipki, djelatnici u ugostiteljskom objektu u šanku zaprimaju vaš 'poziv' za uslugu koju ste odabrali te im je time znatno olakšan posao i 'spašeni' su od konstantnog izlaženja na terase i provjeravanja treba li nekome nešto i je li netko novi stigao i sjeo za stol.
Opcija je ovo koja bi mogla biti korisna svakom ugostiteljskom objektu, jer osim što je efikasno za djelatnike, dobro je i za goste - posebno one nervozne koji ne mogu čekati da ih konobar primijeti ili su, pak, presramežljivi da ga dozivaju u gužvi.
Kakvo je vaše misljenje po pitanju ovoga, moguće je odgovoriti u priloženoj anketi PlusPortala.