AP/SBplus
13
Prikaza
0
Komentara
SLAVONIJA je i u ovoj godini nastavila s promotivnim aktivnostima u Njemačkoj. Tako su se prošloga tjedna predstavnici regionalne turističke zajednice klastera Slavonija predstavili na najvećem turističkom sajmu u Müchenu u Bavarskoj. Sajam je trajao sve do 23. veljače, a posjetilo ga je oko 120 tisuća potencijalnih turista.
Regionalne turističke zajednice klastera Slavonija predstavile su svoju ponudu u sklopu štanda Hrvatske turističke zajednice. Njihov je osnovni cilj bio privući nove posjetitelje, ljubitelje ugodnog odmora u očuvanim ruralnim sredinama, gradovima očuvane kulturne i povijesne arhitekture, autentičnoj hrani domaće proizvodnje, gostoprimstvu koje nadilazi očekivanu turističku gostoljubivist i uživanje u prirodi koja je izvor i odrednica života Slavonije. Upravo je Njemačka, po ostvarenom inozemnom turističkom prometu, prvo tržište Slavonije. Predstavljena im je pod 'Mehr als man sieht' ('Nema joj ravne') .
Klaster Slavonija na sajmu su predstavili direktorica Turističke zajednice Brodsko-posavske županije Ružica Vidaković te informatori Robert Norac i Marina Sekulić. Prvog sajamskog dana, štand Hrvatske turističke zajednice posjetili su gosp. Vladimir Duvnjak, generalni konzul RH u Münchenu za Bavarsku, njemačka ministrica gospodarstva i turizma, gđa Mihaela Kaniber i direktorica Predstavništva HTZ-a u Münchenu, gđa Nera Miličić. Drugi dan sajma štand HTZ na kojem je bilo 25 suizlagača iz Hrvatske je posjetio i ministar turizma, gospodin Tonči Glavina sa suradnicima.
Do sada su Nijemci najbrojniji gosti u Hrvatskoj. Ostvaruju preko 20 posto ukupnih turističkih noćenja. Samo u prošloj godini u našoj su zemlji ostvarili više od 22 milijuna noćenja.
Veliki interes je, kao i ranijih godina za outdoor ponudu u Slavoniji, kampiranje, bicikliranje, boravak u prirodi i aktivni turizam.