AP/SBplus
1129
Prikaza
3
Komentara
SLAVONSKI BROD - 'Sve poslovnice otvorene nedjeljom do kraja ljeta' - vrišti s reklamnih plakata za jedan trgovački lanac (i) u Slavonskom Brodu. Dakako - dok su druge trgovine zatvorene posljednji dan u tjednu - svi za (očigledno) neizbježnu i nužnu kupovinu biraju one malobrojne otvorene te se rijetko tko odluči strpjeti do ponedjeljka.
Epilpg toga apsolutni je prometni kaos koji je jučer rezultirao i prometnom nesrećom na parkiralištu jedne od otvorenih poslovnica u Svačićevoj ulici. Takvo što ne čudi jer teško je bilo pronaći i slobodno mjesto za parkiranje na tom ogromnom prostoru veličine oko osam tisuća kvadratnih metara. Gužva svojstvenija produženim vikendima ili blagdanskim danima tako je obilježila jednu sasvim običnu ljetnu nedjelju - mada je i dan prije (u subotu) i danas (u ponedjeljak) normalan radni dan. Razumljivo - ljeti je na slavonskobrodskom području daleko više ljudi zbog povratka ljudi na odmore iz europskih zemalja.
Teško je i pomisliti kako je jučer bilo trgovcima koji su posluživali nepregledne rijeke kupaca. Stoga je teško procijeniti - tko želi neradne nedjelje odnosno tko ih podržava. Brođani sigurno ne jer - osim što tih dana okupiraju jedine otvorene poslovnice - tada cvate i prodaja na benzinskim stanicama koje se polako pretvaraju u mjesta koja nude sve - od igle do lokomotive.
Trošiti se mora pa statistika pokazuje i to da je dio prometa koji je inače bio 'rezerviran' za nedjelju sada samo prebačen na ponedjeljak i subotu. No, i u 2026. godini trgovci će imati pravo na 16 radnih nedjelja od njih ukupno 52. To im ipak daje 36 nedjelja više s njihovim obiteljima pa se možda zbog toga isplati trpjeti ovakve dane kad je navala na blagajne nevjerojatna?!
Prijelomna vijest... Vrh novinarstva. U sezoni kiselih krastavaca ne piše se o ajvaru...
Više opservacija, ali rekao bih točna. Nije trebalo ništa mijenjati, ljude platiti za nedjeljni rad i svi bi bili sretni. Ovako su napravili scene koje viđamo svaku nedjelju, a pod firmom zaštite obitelji...
Riječi iz naslova, kaos, sudar, navala... Pitaš se koliko je mrtvih i ranjenih. Što se tiče rada, moglo je i ostati, ali uz ovakav način kaufland to najbolje koristi odabirom rada tih nedjelja. Mogao je to biti naslov ili zaključak.