4015
Prikaza
0
Komentara
SLAVONSKI BROD - Trgovačko društvo Komunalac d.o.o. na svojim je mrežnim stranicama objavilo kako je raspisan natječaj za zakup poslovnih prostora na Autobusnom kolodvoru u Slavonskom Brodu. Riječ je o osam poslovnih prostora, od kojih su četiri zemljišta za smještaj poslovnog kioska te četiri lokala čije je lokacije moguće vidjeti na skici u galeriji.
Bitno je napomenuti kako je isključena mogućnost da poslovne prostore u zakup uzmu autobusni prijevoznici, turističke ili prijevozne agencije i drugi srodni subjekti, odnosno, isključeno je javljanje zakupaca koji imaju namjeru nuditi bilo koji oblik kolodvorskih usluga kao što je prodaja autobusnih karata, prodaja mjesečnih karata, informacije prijevoznika, ovjera naloga i drugo te se ponude za zakup suprotno toj odredbi neće niti razmatrati.
Prvi poslovni prostor veličine 28 kvadratnih metara, čija početna mjesečna cijena najma je 63 kune po metru kvadratnom plus PDV, nalazi se na samom uglu Autobusnog kolodvora u neposrednoj blizini taksi stajališta. Budući da za navedeni poslovni prostor trenutno ne postoji pristup, bit će potrebno ulaganje u otvaranje prolaza, točnije postavljanje ulaznih vrata, prema zapadu odnosno prema spomenutom taksi stajalištu.
Iako se poslovni prostori daju u zakup isključivo po kriteriju viđeno-zakupljeno bez sudjelovanja zakupodavca u uređenju ili/i adaptaciji prostora, za ovaj će se prostor priznati trošak ulaganja. Također, u cijenu zakupa ulazi i mogućnost postavljanja reklame na južnom dijelu zida autobusnog kolodvora prema peronima, površine maksimalno jednog kvadratnog metra, a postavljanje vanjskih jedinica kao što su vitrine, rashladni uređaji i slično omogućeno je na nogostupu zapadne strane po cijeni od 94 kune po kvadratnom metru plus PDV zauzetog prostora.
Na mjestu trenutačnog zakupnika TISAK plus d.o.o. nalazi se drugi poslovni prostor od površine 7,5 kvadratnih metara kojoj je početna mjesečna cijena najma također 63 kune po kvadratnom metru plus PDV. Postavljanje vanjskih jedinica za ovaj je prostor moguće s južne strane na peronu, po cijeni od 94 kune po 'kvadratu' plus PDV zauzetog prostora.
Unutar Autobusnog kolodvora gdje se nalazi i čekaonica je i ulaz trećeg poslovnog prostora u kojem je trenutno zakupnik Frizerski salon Domi, a postavljanje vanjskih jedinica onemogućeno je za ovaj prostor kojem je početna mjesečna cijena najma 58 kuna po kvadratnom metru uz PDV.
Najmanjem poslovnom prostoru od svega 5,7 metara kvadratnih, koji se nalazi desno od ulaza u čekaonicu, omogućeno je postavljanje vanjskih jedinica na peronu kolodvora po cijeni od 94 kune po 'kvadratu' uz naknadu PDV-a. Početna mjesečna cijena najma za ovaj je prostor također 63 kune uz PDV.
Uz prolaz prema pošti dostupna su četiri zemljišta za postavljanje kioska za obavljanje ugostiteljske djelatnosti, proizvodnje i prodaje prehrambenih proizvoda kao i prodaje nespecificirane robe na malo, a za svaki je početna mjesečna cijena najma 36 kuna po kvadratnom metru plus PDV.
Prvo takvo zemljište veličine je 32,2 kvadratna metra uz mogućnost postavljanja ljetne terase površine 3,4 x 3,5 po cijeni od 15 kuna po 'kvadratu' uz PDV, na kojem se trenutno nalazi Pečenjarnica „Kod Ante". Ostala su zemljišta znatno manje površine, jedan od osam, drugi od 16 te zadnji po redu također od osam metara kvadratnih i bez mogućnosti postavljanja ljetne terase.
Ugovori o zakupu sklapaju se na rok od dvije godine od dana sklapanja ugovora koji će se sklopiti u roku od 30 dana od dana konačnosti odluke o odabiru zakupnika. Pitanja vezano uz stanje lokala i njegovo razgledanje moguće je uputiti voditelju Autobusnog kolodvora Mariju Marićuputem elektroničke pošte: mario.maric@komunalac-sb.hr ili na telefon 098 9604 429.
Prijave za natječaj dostavljaju se na adresu Trgovačko društva Komunalac d.o.o. Slavonski Brod, Stjepana pl. Horvata 38 ili osobno na urudžbeni zapisnik. Ponuditelji svoje ponude moraju dostaviti u zatvorenoj omotnici s naznakom „Ne otvaraj" i „za natječaj za poslovni prostor", a na kuverti je potrebno naznačiti redni broj poslovnog prostora za koji se dostavlja ponuda. Natječaj je otvoren do podne 1. srpnja ove godine, a TD Komunalac d.o.o. će najkasnije u roku od 15 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda donijeti Odluku o odabiru ponuditelja kojom će odabrati najpovoljnijeg ponuditelja po kriteriju odabira ponude.
Odabrani ponuditelj je prilikom sklapanja ugovora dužan predati jednu potvrđenu bjanko zadužnicu na iznos do 10.000 kn, kao sredstvo osiguranja plaćanja ugovorene zakupnine. Ostale pojedinosti Natječaja moguće je pogledati OVDJE.