Iako se poslovni prostori daju u zakup isključivo po kriteriju viđeno-zakupljeno bez sudjelovanja zakupodavca u uređenju ili/i adaptaciji prostora, za prostor kod kojeg je potrebno ulaganje u otvaranje prolaza bit će priznati troškovi ulaganja.
SLAVONSKI
BROD - Trgovačko društvo Komunalac d.o.o. na svojim je mrežnim stranicama
objavilo kako je raspisan natječaj za zakup poslovnih prostora na Autobusnom
kolodvoru u Slavonskom Brodu. Riječ je o osam poslovnih prostora, od kojih su
četiri zemljišta za smještaj poslovnog kioska te četiri lokala čije je lokacije
moguće vidjeti na skici u galeriji.
Bitno je napomenuti kako je
isključena mogućnost da poslovne prostore u zakup uzmu autobusni prijevoznici,
turističke ili prijevozne agencije i drugi srodni subjekti, odnosno, isključeno
je javljanje zakupaca koji imaju namjeru nuditi bilo koji oblik kolodvorskih
usluga kao što je prodaja autobusnih karata, prodaja mjesečnih karata, informacije
prijevoznika, ovjera naloga i drugo te se ponude za zakup suprotno toj odredbi
neće niti razmatrati.
Prvi poslovni prostor veličine 28
kvadratnih metara, čija početna mjesečna cijena najma je 63 kune po metru
kvadratnom plus PDV, nalazi se na samom uglu Autobusnog kolodvora u neposrednoj
blizini taksi stajališta. Budući da za navedeni poslovni prostor trenutno ne
postoji pristup, bit će potrebno ulaganje u otvaranje prolaza, točnije
postavljanje ulaznih vrata, prema zapadu odnosno prema spomenutom taksi
stajalištu.
Iako se poslovni prostori daju u
zakup isključivo po kriteriju viđeno-zakupljeno bez sudjelovanja zakupodavca u
uređenju ili/i adaptaciji prostora, za ovaj će se prostor priznati trošak
ulaganja. Također, u cijenu zakupa ulazi i mogućnost postavljanja reklame na
južnom dijelu zida autobusnog kolodvora prema peronima, površine maksimalno
jednog kvadratnog metra, a postavljanje vanjskih jedinica kao što su vitrine,
rashladni uređaji i slično omogućeno je na nogostupu zapadne strane po cijeni
od 94 kune po kvadratnom metru plus PDV zauzetog prostora.
Na mjestu trenutačnog zakupnika TISAK plus d.o.o. nalazi se
drugi poslovni prostor od površine 7,5 kvadratnih metara kojoj je početna
mjesečna cijena najma također 63 kune po kvadratnom metru plus PDV.
Postavljanje vanjskih jedinica za ovaj je prostor moguće s južne strane na
peronu, po cijeni od 94 kune po 'kvadratu' plus PDV zauzetog prostora.
Unutar Autobusnog kolodvora gdje se nalazi i čekaonica je i
ulaz trećeg poslovnog prostora u kojem je trenutno zakupnik Frizerski salon
Domi, a postavljanje vanjskih jedinica onemogućeno je za ovaj prostor kojem je
početna mjesečna cijena najma 58 kuna po kvadratnom metru uz PDV.
Najmanjem poslovnom prostoru od svega 5,7 metara kvadratnih,
koji se nalazi desno od ulaza u čekaonicu, omogućeno je postavljanje vanjskih
jedinica na peronu kolodvora po cijeni od 94 kune po 'kvadratu' uz naknadu
PDV-a. Početna mjesečna cijena najma za ovaj je prostor također 63 kune uz PDV.
Uz prolaz prema pošti dostupna su četiri zemljišta za
postavljanje kioska za obavljanje ugostiteljske djelatnosti, proizvodnje i
prodaje prehrambenih proizvoda kao i prodaje nespecificirane robe na malo, a za
svaki je početna mjesečna cijena najma 36 kuna po kvadratnom metru plus PDV.
Prvo takvo zemljište veličine je 32,2 kvadratna metra uz
mogućnost postavljanja ljetne terase površine 3,4 x 3,5 po cijeni od 15 kuna po
'kvadratu' uz PDV, na kojem se trenutno nalazi Pečenjarnica „Kod Ante". Ostala
su zemljišta znatno manje površine, jedan od osam, drugi od 16 te zadnji po
redu također od osam metara kvadratnih i bez mogućnosti postavljanja ljetne
terase.
Ugovori o zakupu sklapaju se na rok od dvije godine od dana
sklapanja ugovora koji će se sklopiti u roku od 30 dana od dana konačnosti
odluke o odabiru zakupnika. Pitanja vezano uz stanje lokala i njegovo
razgledanje moguće je uputiti voditelju Autobusnog kolodvora Mariju Marićuputem elektroničke pošte: mario.maric@komunalac-sb.hr ili na telefon 098 9604 429.
Prijave za natječaj dostavljaju se na adresu Trgovačko
društva Komunalac d.o.o. Slavonski Brod, Stjepana pl. Horvata 38 ili
osobno na urudžbeni zapisnik. Ponuditelji svoje ponude moraju dostaviti u
zatvorenoj omotnici s naznakom „Ne otvaraj" i „za natječaj za poslovni prostor",
a na kuverti je potrebno naznačiti redni broj poslovnog prostora za koji se dostavlja
ponuda. Natječaj je otvoren do podne 1. srpnja ove godine, a TD Komunalac
d.o.o. će najkasnije u roku od 15 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda
donijeti Odluku o odabiru ponuditelja kojom će odabrati najpovoljnijeg
ponuditelja po kriteriju odabira ponude.
Odabrani ponuditelj je prilikom sklapanja ugovora dužan predati jednu potvrđenu bjanko zadužnicu na iznos do
10.000 kn, kao sredstvo osiguranja plaćanja ugovorene zakupnine. Ostale pojedinosti Natječaja moguće je pogledati OVDJE.