• Garčin

Lokalne vijesti

  • Premium
  • Naslovnica
  • Lokalne vijesti
    • BRODSKO-POSAVSKA
      • Bebrina
      • Brodski Stupnik
      • Bukovlje
      • Cernik
      • Davor
      • Donji Andrijevci
      • Dragalić
      • Garčin
      • Gornji Bogićevci
      • Gornja Vrba
      • Gundinci
      • Klakar
      • Nova Gradiška
      • Nova Kapela
      • Okučani
      • Oprisavci
      • Oriovac
      • Podcrkavlje
      • Rešetari
      • Sibinj
      • Sikirevci
      • Slavonski Brod
      • Slavonski Šamac
      • Stara Gradiška
      • Staro Petrovo Selo
      • Velika Kopanica
      • Vrbje
      • Vrpolje
    • POŽEŠKO-SLAVONSKA
      • Brestovac
      • Čaglin
      • Jakšić
      • Kaptol
      • Kutjevo
      • Lipik
      • Pakrac
      • Pleternica
      • Požega
      • Velika
  • Politika

    Politika

    • Domovinski rat
    • Komunalni poslovi
    • Političke stranke
    • Uprava/Samouprava
  • Gospodarstvo

    Gospodarstvo

    • Industrija
    • Obrtništvo
    • Ostalo
    • Poljoprivreda
    • Trgovina
    • Turizam
    • Ugostiteljstvo
  • Sport

    Sport

    • Konjički sport
    • Košarka
    • Lov i ribolov
    • Nogomet
    • Ostalo
    • Rukomet
  • Kultura

    Kultura

    • Kulturno umjetničko društvo
    • Ostalo
  • Obrazovanje

    Obrazovanje

    • Osnovno
    • Ostalo
    • Vrtići
  • Život

    Život

    • Okoliš
    • Ostalo
    • Potrošači
    • Udruge građana
    • Vjerski život
    • Zabava
    • Zdravlje
  • Crna kronika
Prijavi se Prijavi se
plusportal.hr plusportal.hr plusportal.hr
Garčin
premium premium
19° vrijeme
  • Naslovnica
  • Lokalne vijesti
    • BRODSKO-POSAVSKA
      • Bebrina
      • Brodski Stupnik
      • Bukovlje
      • Cernik
      • Davor
      • Donji Andrijevci
      • Dragalić
      • Garčin
      • Gornji Bogićevci
      • Gornja Vrba
      • Gundinci
      • Klakar
      • Nova Gradiška
      • Nova Kapela
      • Okučani
      • Oprisavci
      • Oriovac
      • Podcrkavlje
      • Rešetari
      • Sibinj
      • Sikirevci
      • Slavonski Brod
      • Slavonski Šamac
      • Stara Gradiška
      • Staro Petrovo Selo
      • Velika Kopanica
      • Vrbje
      • Vrpolje
    • POŽEŠKO-SLAVONSKA
      • Brestovac
      • Čaglin
      • Jakšić
      • Kaptol
      • Kutjevo
      • Lipik
      • Pakrac
      • Pleternica
      • Požega
      • Velika
  • Politika

    Politika

    • Domovinski rat
    • Komunalni poslovi
    • Političke stranke
    • Uprava/Samouprava
  • Gospodarstvo

    Gospodarstvo

    • Industrija
    • Obrtništvo
    • Ostalo
    • Poljoprivreda
    • Trgovina
    • Turizam
    • Ugostiteljstvo
  • Sport

    Sport

    • Konjički sport
    • Košarka
    • Lov i ribolov
    • Nogomet
    • Ostalo
    • Rukomet
  • Kultura

    Kultura

    • Kulturno umjetničko društvo
    • Ostalo
  • Obrazovanje

    Obrazovanje

    • Osnovno
    • Ostalo
    • Vrtići
  • Život

    Život

    • Okoliš
    • Ostalo
    • Potrošači
    • Udruge građana
    • Vjerski život
    • Zabava
    • Zdravlje
  • Crna kronika
 - 
Početna Općine Garčin Gospodarstvo Ostalo
Početna Općine Garčin Gospodarstvo Ostalo
Ostalo
Autor: Marija Radošević
22.5.2019. u 13:45
Pa gdje to još ima?

Strojovođa provjerava nailazi li automobil

naslovnica
naslovnica
naslovnica
naslovnica
/ 4
naslovnica
naslovnica
naslovnica
naslovnica
/ 4
 / 4
AP/SBplus
5357 Prikaza
2 Komentara

Uređaji na pružnom prijelazu Sapci - Topolje su čini se prečesto izvan funkcije, zbog čega reagiraju putnici u vozilima, čitatelji koji traže pomoć i od policije, pa smo odgovor potražili u HŽ-u, no „pije li vodu“ provjerite u nastavku.

SAPCI/STARO TOPOLJE - Nakon jučerašnje dojave čitatelja o prolasku vlaka bez zaustavljanja dok je podignuta rampa i signalizacija isključena, na željezničkom prijelazu Sapci-Staro Topolje (a takvih je slučajeva bilo više u proteklom razdoblju), za odgovor na pitanje o nesigurnosti putnika u vozilima koji tu prelaze prugu upitali smo nadležne u Hrvatskim željeznicama, a odgovor prenosimo u cjelini. 

Jesu li ili nisu u smrtnoj opasnosti najbolje svjedoče brojni komentari uglavnom ogorčenih čitatelja na Facebooku, koji (s pravom) smatraju da postavljanjem signalizacije i branika na pružnom prijelazu njihova sigurnost nije upitna. I doista, nameće se pitanje zbog čega onda ulažemo milijune kuna za uređaje koji nemaju funkciju zbog koje su postavljeni - da budu garant sigurnosti. Zašto se „svako malo" kvare, pa dovode u opasnost sudionike u prometu?

„U ponedjeljak 20. svibnja 2019., u 16.13 sati došlo je do kvara na uređaju za osiguranje željezničko-cestovnog prijelaza Sapci na pruzi M104 između kolodvora Andrijevci i Garčin. Stručne službe HŽ Infrastrukture iz Slavonskog Broda odmah su izašle na teren, a uređaj na željezničko-cestovnom prijelazu pušten je u normalan rad u 18.28 sati.

 Dozvolite pojašnjenje situacije koja se dogodila na ŽCP-u Sapci, ili situacije kada iz bilo kojeg razloga uređaj na željezničko-cestovnom prijelazu ne radi na nekom drugom prijelazu na mreži hrvatskih željeznica ili primjerice pojašnjenje kvara na uređaju na prijelazima na drugim nacionalnim željeznicama.

Trenutni kvarovi, odnosno prekid rada uređaja na željezničko-cestovnim prijelazima može se dogoditi iz više razloga ali SIGURNOST PROMETA NIJE DOVEDENA U PITANJE sve dok se sudionici u cestovnom prometu pridržavaju prometne, znakovne signalizacije.

Važno je ponoviti da, za vrijeme trajanja kvara svi vlakovi moraju poštovati sigurnosnu proceduru sukladno Pravilniku o načinu i uvjetima za sigurno odvijanje i upravljanje željezničkim prometom (NN 107/16). To znači da strojovođe svih vlakova na toj dionici pruge, u razdoblju odvijanja radova na željezničko-cestovnom prijelazu (popravak uređaja ili neki drugi radovi kada su uređaji izvan funkcije), dobivaju naloge te shodno nalogu strojovođa je dužan prije prijelaza zaustaviti vlak i nakon što se uvjeri da sudionici cestovnog prometa ne prelaze preko željezničko-cestovnog prijelaza, nastaviti vožnju brzinom do najviše 10 km/h dok čelo vlaka ne prijeđe preko ŽCP-a te nakon toga nastaviti vožnju najvećom dopuštenom brzinom.

Na takav način, sukladno navedenoj sigurnosnoj proceduri, odvijao se za vrijeme otklona kvara željeznički promet i na ŽCP-u Sapci te sigurnost prometa nije bila dovedena u pitanje. U ovom slučaju sigurnosnu proceduru morao je poštovati jedan vlak koji je prometovao prugom nakon nastanka kvara.

Nakon otklanjanja kvara, uređaj za osiguranje doveden je u redovno stanje te je promet željezničkog prometa dalje bio uredan" odgovaraju iz Odjela za korporativne komunikacije uz opasku da ne stoji napomena iz upita novinara kako su putnici u vozilima koji prelaze preko tog prijelaza u smrtnoj opasnosti.

Jesu li ili nisu u smrtnoj opasnosti najbolje svjedoče brojni komentari uglavnom ogorčenih čitatelja na Facebooku, koji (s pravom) smatraju da postavljanjem signalizacije i branika na pružnom prijelazu njihova sigurnost nije upitna. I doista, nameće se pitanje zbog čega onda ulažemo milijune kuna za uređaje koji nemaju funkciju zbog koje su postavljeni - da budu garant sigurnosti. Zašto se „svako malo" kvare, pa dovode u opasnost sudionike u prometu?

Naravno, za očekivati je i oprez vozača automobila, motora, traktora…koji trebaju usporiti brzinu pri dolasku do pružnog prijelaza i „baciti" pogled lijevo-desno, no nitko sigurno ne očekuje prolazak vlaka dok je rampa dignuta a svjetlosna i zvučna signalizacija isključene.

Jeli tako nešto zamislivo u Japanu, SAD-u, Europi…,da strojovođa zaustavi vlak prije pružnog prijelaza i pogleda ide li neko vozilo pa kad se uvjeri da nema nikoga „prošulja se" preko željezničkog prijelaza dok je rampa dignuta?

Da smo mi doista daleko od normalnih rješenja (kada je u pitanju navedeni željeznički prijelaz) potvrđuju i učestali pozivi policiji, uznemirenih građana koji su se približili prijelazu pa ugledali vlak ili zbog neke slične nezavidne situacije osjećali nesigurnost i strah. Premda nije u njihovoj nadležnosti, zbog toga su, prema riječima Kate Nujić, glasnogovornice PU Brodsko posavske, iz policije prije 20-etak dana uputili dopis HŽ-a, no odgovor još nisu dobili.

Svima je u konačnici, cilj - sigurnost svih putnika pa nam ostaje nadati se nekim logičnijim rješenjima, primjerice da u vrijeme digitalizacije uređaji na željezničkim prijelazima rade besprijekorno kao što je to, vjerujemo, u razvijenim državama.

 
Podijeli
Podijeli
Komentari 2
Najnoviji
  • Najnoviji
  • Najstariji
  • Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • Abrv
    23.05.2019. u 09:57

    Bagra lopovska http://www.glas-slavonije.hr/399905/3/Strucnjaci-smatraju-da-HZ-ne-ulaze-dovoljno-u-sigurnosni-sustav

    0 0
    Odgovori
  • Tonda
    22.05.2019. u 22:30

    Taj koji je dao objasnjenje zivi jos u dobu parnih lokomotiva!

    0 0
    Odgovori
Povezani sadržaj
Iz policije pozvali vozače na poštivanje pravila

Očevid pokazao: svjetlosno-zvučna signalizacija je radila

Gužve i čekanja na granici s BiH

'Putujemo od jutros od pet i 'zapeli' smo nadomak cilja'

SBplus
Most u Slavonskom Brodu

I na hrvatskoj granici niknule ograde

Iako se ne ponašaju uvijek tako

Prometna pravila vrijede i za bicikliste

AP/SBplus
Ako je vjerovati obećanjima

Uskoro će i brodski studenti putovati besplatno vlakom?

Nastavite čitati
Ponudili 22 prostora u devet gradova

Državne nekretnine prvi put traže zakupnika za ovaj prostor

Minimalna satnica - 6,06 eura

Kakve poslove nude studentima u Slav. Brodu i koliko ih plaćaju?

Analizirali smo najnovije brojke

Nezaposlenost u padu no manje sredine i dalje ne nude dovoljno prilika

Centar za socijalnu skrb u Slavonskom Brodu
Nova radna mjesta

Traže četiri stručnjaka za socijalni rad

Veliki interes, puno pitanja i korisnih odgovora

'Polovica naših radnika je iz Srbije i BiH. Tržište bez njih ne može.'

Dva brodska stručnjaka za nekretnine otkrivaju

Kupuju li ih ljudi za stanovanje ili kao ulaganje, kreditom ili kešom?

Poslovne zone i prekogranična suradnja

U Slavonskom Brodu održan međunarodni gospodarski forum

Hrvatska ekonomija u uzletu

Hrvatsko gospodarstvo jača. Rast BDP-a i pad nezaposlenosti.

Učitaj još članaka
  • Politika
  • Kolumne
  • Kultura
  • Obrazovanje
  • Sport
  • Život
  • Crna kronika
  • Iz drugih medija
  • Reagiranja
  • Kalendar
  • Partneri
  • Impressum
  • Uvjeti korištenja
  • Politika privatnosti
  • Politika kolačića
  • Kontakt
  • Pritužbe
  • Suradnici
  • Oglašavanje
Rubrike
  • Politike
  • Kolumne
  • Kultura
  • Obrazovanje
  • Sport
  • Život
  • Crna kronika
  • Iz drugih medija
  • Reagiranja
  • Kalendar
  • Partneri
brodsko-posavska županija
  • Bebrina
  • Brodski Stupnik
  • Bukovlje
  • Cernik
  • Davor
  • Donji Andrijevci
  • Dragalić
  • Garčin
  • Gornji Bogićevci
  • Gornja Vrba
  • Gundinci
  • Klakar
  • Nova Gradiška
  • Nova Kapela
  • Okučani
  • Oprisavci
  • Oriovac
  • Podcrkavlje
  • Rešetari
  • Sibinj
  • Sikirevci
  • Slavonski Brod
  • Slavonski Šamac
  • Stara Gradiška
  • Staro Petrovo Selo
  • Velika Kopanica
  • Vrbje
  • Vrpolje
Požeško-slavonska županija
  • Brestovac
  • Čaglin
  • Jakšić
  • Kaptol
  • Kutjevo
  • Lipik
  • Pakrac
  • Pleternica
  • Požega
  • Velika
  • Impressum
  • Uvjeti korištenja
  • Politika privatnosti
  • Politika kolačića
  • Kontakt
  • Pritužbe
  • Suradnici
  • Oglašavanje
Brodsko-posavska županija
  • Bebrina
  • Brodski Stupnik
  • Bukovlje
  • Cernik
  • Davor
  • Donji Andrijevci
  • Dragalić
  • Garčin
  • Gornji Bogićevci
  • Gornja Vrba
  • Gundinci
  • Klakar
  • Nova Gradiška
  • Nova Kapela
  • Okučani
  • Oprisavci
  • Oriovac
  • Podcrkavlje
  • Rešetari
  • Sibinj
  • Sikirevci
  • Slavonski Brod
  • Slavonski Šamac
  • Stara Gradiška
  • Staro Petrovo Selo
  • Velika Kopanica
  • Vrbje
  • Vrpolje
Požeško-slavonska županija
  • Brestovac
  • Čaglin
  • Jakšić
  • Kaptol
  • Kutjevo
  • Lipik
  • Pakrac
  • Pleternica
  • Požega
  • Velika
Pratite nas na društvenim mrežama:
Copyright © 2025 plusportal.hr, sva prava pridržana
Designed & developed by Smart Code

Brinemo o Vašoj privatnosti

Više o našim Politikama zaštite privatnosti te Politikama kolačića možete pročitati ovdje: Politika zaštite privatnosti, Politika kolačića. Mi i naši partneri pohranjujemo i pristupamo neosjetljivim informacijama s vašeg uređaja, poput kolačića ili jedinstvenog identifikatora uređaja te obrađujemo osobne podatke poput IP adrese i identifikatore kolačića radi obrade podataka u svrhu prikazivanja personaliziranih oglasa, mjerenja preferencija naših posjetitelja i sl. Svoje postavke u svakom trenutku možete promijeniti u našim Pravilima o zaštiti privatnosti na ovoj web stranici.
Neki partneri ne traže vaš pristanak za obradu vaših podataka već se pozivaju na svoj legitimni poslovni interes. Takvom načinu obrade podataka možete se usprotiviti klikom na "Saznajte više".
Mi i naši partneri obrađujemo podatke kako slijedi: Pohranjivanje i / ili pristup podacima na uređaju, Precizni geolokacijski podaci i identifikacija pregledavanjem uređaja, Prilagođeni oglasi i sadržaj, mjerenje oglasa i sadržaja, uvidi o publici, razvoj proizvoda

Obavezni kolačići

Neobavezni kolačići:

Davanjem suglasnosti za gore navedene svrhe ovoj web stranici i njezinim partnerima dopuštate i provođenje sljedeće obrade podataka: Jamčenje sigurnosti, sprječavanja prevara i ispravljanja pogrešaka, Povezivanje različitih uređaja, Primanje i korištenje automatski poslatih karakteristika uređaja radi identifikacije, Tehnički isporučuju oglase ili sadržaj, i Usklađivanje i kombiniranje izvanmrežnih izvora podataka
Prihvaćam
Saznajte više