SLAVONSKI BROD - Ostati danas bez interneta znači ostati i bez brojnih drugih mogućnosti, od privatne i poslovne komunikacije, do praćenja TV programa. A kako je biti bez internet veze u vrijeme kada se cijela Hrvatska bori protiv koronavirusa, i kada je ovakav vid veze izvor prijeko potrebnih informacija, ali i veza za online nastavu koja je startala s današnjim danom - ponajbolje zna dio Brođana koji stanuje u stambenoj zgradi u Vukovarskoj ulici iznad Tene.
- Sve je krenulo još 8. veljače kada smo ostali bez interneta, fiksnog telefona, a samim tim i bez mogućnosti gledanja TV-a odnosno MAX TV-a. Prvo smo mislili da su u pitanju nekakve prolazne smetnje, a onda, kako veza nije dolazila, kvar smo prijavili 10. veljače. Iz T-coma su nam tada odgovorili da je otišao neki kabl koji ne mogu popraviti dok ne dobiju suglasnost nadležnih. Zvala sam ih još četiri pet puta, ali do danas se ništa nije promijenilo. Bili smo i gripozni, a kako imam 10-godišnju kćer, da nije bilo snimljenih filmova na hard disku teško bi izdržala to ležanje...Nudili su mi zamjenski t-box do otklanjanja kvara no nisam prihvatila, jer sam jednom ranije imala neugodno iskustvo s prihvaćanjem zamjenske usluge koju kasnije nisu htjeli otkazati - požalila se SBplusu početkom ožujka jedna od stanarki koju je pogodio ovaj problem.
Tragom njene priče odmah smo poslali Upit T-comu, iz kojeg je odgovor stigao dan kasnije. "Na navedenoj lokaciji došlo je do oštećenja telekomunikacijske infrastrukture zbog čega manji dio korisnika na tom području trenutno ima poteškoće s korištenjem fiksnih usluga. Naši su djelatnici odmah po dojavi izašli na teren kako bi provjerili detalje vezane uz kvar te kako bi ga otklonili što je prije moguće. Međutim, kako bi se kvar otklonio, potrebno je izvršiti građevinske radove na iskopu, a preduvjet za izvođenje tih radova su dozvole i suglasnosti od Grada Slavonskog Broda na koje još uvijek čekamo i, nažalost, ne možemo utjecati na njihovu dinamiku ishođenja.
HT poduzima sve kako bi se ovaj kvar riješio što je prije moguće i kako bi svojim korisnicima ponovo omogućio nesmetano korištenje usluga. Korisnicima koji su zahvaćeni ovim kvarom bit će umanjena mjesečna naknada sukladno vremenu u kojem nisu mogli koristiti usluge te im se ovim putem ispričavamo radi nastalih neugodnosti i poteškoća s korištenjem usluga.", pisalo je u odgovoru telekomovog Odjela za korporativne komunikacije.
Kako je 'loptica' prebačena na Grad Slavonski Brod, pitali smo ih jesu li dobili upit Hrvatskog Telekoma te ako jesu, kada će im odobriti radove. "Uvidom u našu dokumentaciju nismo pronašli zahtjev za dozvolu od strane Hrvatskog Telekoma", glasio je odgovor iz slavonskobrodske Gradske uprave, koji smo zaprimili u petak, 13. ožujka.
Nadajući se kako se možda nešto promijenilo, ponovno smo kontaktirali dio stanara. No, kvar nije popravljen, ali su zato dobili mogućnost za novu uslugu. - Na kraju sam morala pristati na zamjensku opciju. U četvrtak (12. ožujka, nap.a.) mi je bio čovjek iz T-coma i postavio mi je zamjenski TBox za internet koji plaćam 6,68 kuna pod danu. To će biti tako sve dok ne zamijene taj oštećeni kabl. Rekli su mi iz T-coma kako im Grad ne da dozvolu za kopanje, a za što su, navodno, zahtjev poslali odmah po uočenom kvaru. Kabel je navodno oštećen 41 metar od mog ulaza u zgradu koja ima ukupno četiri ulaza i svi stanari koji u njima stanuju, a imaju ugovor o internetu s T-comom, nemaju tu uslugu ili su ju riješili nekom od zamjenskih opcija - kaže nam naša sugovornica, pitajući se kome sada da vjeruje. Hrvatskom Telekomu ili Gradu.
No, bez obzira tko je rekao pravu istinu a tko ju je sebi prilagodio, ostaje pitanje zbog čega Hrvatski Telekom, s obzirom na to da stanari nisu krivi za nastali kvar, zamjensku uslugu nije osigurao na svoj teret, a onda ju, ako je krivac za to netko drugi, naknadno nije potraživao od onih koji su kvar prouzročili. Jer krajnji korisnici, koji ovdje nisu ništa krivi, ispaštaju i nove zamjenske usluge još plaćaju. Bez obzira na činjenicu što şu dobili obećanje kako će im "mjesečna naknada biti umanjena sukladno vremenu u kojem nisu mogli koristiti usluge".
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
Igramala21.03.2020. u 20:52
Ta prepirka između grada i T-COMA traje već dugo. zbog toga optika ne ide dalje bez puno muke. U T comu kažu grad ne da bez para. E sad dal je istina tko će to znati. Ali da danas nije... Prikaži sve u interesu svima da optika krene, suludo je.
-