5039
Prikaza
12
Komentara
SLAVONSKI BROD - Rano ujutro nešto prije pola sedam otišli smo do slavonskobrodskih gradskih ulica Hanibala Lucića i Ruđera Boškovića, a sve s ciljem kako bismo provjerili navode tamošnjih stanovnika kako je život u tom dijelu grada zbog pojačanog prometa postao nesnošljiv i nesiguran.
Izgradnjom kružnog toka, kolkovijalno poznatog kao 'rotor kod Halajka' promet u ove dvije, do tada mirne ulice koje su služile kao poveznica stanovnika naselja s ostatkom grada, postale su - tvrde - neizdržive za život.
- Ovo su sada prometne žile kucavice, prometnice koje građani koriste za skraćenje puta do Coloseuma i granice, a stanovnci ulica više ne mogu sigurno izaći niti iz svojih dvorišta - kaže Jozo Mišić, stanovnik Ulice hanibala Lucića.
Mišić dodaje kako je prije izgradnje rotora kroz ove dvije ulice dnevno prolazilo možda stotinjak vozila. - Sada da netko stavi brojač prometa siguran sam kako bi registrirali minimalno 500 vozila. Promet se značajno povećao, a prometna infrastruktura ove dvije ulice to nikako ne prati. Stanovnici nemaju gdje parkirati vozila, javna rasvjeta u jednom dijelu i ne postoji, baš kao i pješačka staza s jedne strane Boškovićeve ulice. Ugrožena su i djeca koja u takvim okolnostima povećanog prometa i nesigurnosti pješice idu u školu i izlažu se pogibelji - ističe Mišić.
I on i predsjednik Vijeća mjesnog odbora Jelas Ladislav Ostopanj tvrde kako je najgore u vrijeme odlaska i povratka s posla. - Poslijepodne oko 15 i 17 sati je gužva, no daleko najveća gužva je u jutarnjim satima od pol sedam do sedam kada velika većina ide na posao i prije osam sati. U tom terminu ovim ulicama ide čak i autobus - pričaju Mišić i Ostopanj o mukama stanovnika ove dvije, do nedavna mirne, a sada izmnimno prometne, slavonskobrodske ulice.
Svjesni su kažu da se neke stvari mijenjaju, ali onda, drže obojica, treba prilagođavati i situaciju na terenu nastalim potrebama.
- Ne tražimo mi da se zabrani promet, ali može se ograničiti na pojedine kategorije i mogu se postaviti uspornici. Jer primjerice u Ulici Ruđera Boškovića kad se stvori prometni čep vozi se sporo pa onda opasnost po život stanovnika nije tolika kolika je kada nema velike gužve pa projure ovuda velikim brzinama - pojašnjava Ostopanj. Upravo stoga je, tvrdi, u više navrata pisao prema Gradu Slavonskom Brodu zamolbe za rješavanjem ovoga pitanja. Bilo da se promet regulira dodatnim prometnim zankovima ili da se postave uspornici.
Prije nego se odluče na građanski neposluh i pisanje peticije kako bi riješili svoj problem, još jedan puta su stanovnici ove dvije slavonskobrodske ulice, putem svog predsjednika Vijeća Mjesnog odbora, Ladislava Ostopanja, zatražili pomoć Grada Slavonskog Broda.
"U nekoliko navrata smo već tražili i upozoravali da se kroz Ulicu Ruđera Boškovića brzo vozi i da ista služi većem broju ljudi koji dolaze sa zapada u Grad za brži dolazak do centra, tako postoji i sve veća opasnost da dođe do prometnih nezgoda koja je uzrok neprilagođena brzina. Smatramo da bi bilo neophodno postaviti znakove ograničenja brzine i navedene usporivače", piše, uz ostalo, u prioritetima koje je VMO "Jelas" dostavilo Gradu za ovu godinu.
Dok čekaju odgovor i nadaju se kako će ovaj puta on zaista stići te da će donijeti riješenje koje će biti na obostranu korist i zadovoljstvo, stanovnicima ove dvije slavonskobrodske ulice kao privremeno rješenje mogle bi poslužiti i učestalije policijske patrole.
@12345 pa ne znam, ali mi je malo apsurdno da se Mišić kao zalaže za bolje uvjete na cesti, a jedino je on koji baš uvijek parkira na pol ceste i jedino zbog njegovog auta svi moraju preći na suprotnu... Prikaži sve stranu ceste, i to taman pred skretanjem..