SLAVONSKI BROD – Brode, ti si nam u svemu naj, naj, naj...Ne samo da Brođani udišu najsmrdljiviji zrak u Hrvatskoj, nego su i „posjednici" najveće gradske prometne sramote – cestovnog prijelaza preko željezničke pruge u Osječkoj ulici. Ali, zbog problema zastoja prometa na pružnom prijelazu, za razliku od problema otrovnog smrda iz Rafinerije u Bosanskom Brodu, nisu postavljene mjerne stanice, niti se poluslužbeno prijeti zatvaranjem prometa, iako vozači dnevno ne mogu „disati" od muke oko 250-300 minuta odnosno oko 4-5 sati dnevno, koliko traju prekidi prometa između dva dijela Broda zbog zatvorene rampe. Čuvar prijelaza Đuro Zrimić kaže da se brklja dnevno spusti i podigne oko 40-50 puta, ovisno o voznom redu vlakova određenih dana, a izvanredno, još oko desetak puta dnevno. Osječkom ulicom koja je županijska cesta, dnevno u prosjeku prođe oko 15.000 vozila.
Ova višedesetljetna prometna neuralgična točka koja nedvojbeno ima utjecaja na kvalitetu življenja Brođana nije toliko medijski eksponirana, jer njezino rješavanje nije stvar nacionalnog ponosa i samobitnosti. No, je li baš tako? Toliko uporna inertnost odgovornih i simptomatična bespomoćnost građana da ih natjeraju na akciju na neki način govori i o stanju nacije, o mentalitetu trpljenja. Izluđeni i omamljeni od obećanja, od idejnih i izvedbenih rješenja (nadvožnjak ili podvožnjak, pitanje je sad?), od projektne dokumentacije, od prepucavanja prvih birokrata Županije i Grada- Brođani jedino mogu disciplinirano čekati pred rampom, u koloni i od pola kilometra, ne trubiti i ugasiti motore, molim. E, da, i pisati žalopojke na internetskim forumima!
Kad je riječ o pisanju pada nam na pamet gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel koji je iz dana u dan slao razglednice ministru Kalmeti, s fotografijom gužvi na riječkoj zaobilaznici i s riječima „Pozdrav iz Rijeke". Zaobilaznica punog profila je napravljenja i puštena u promet prije otprilike godinu dana.
Gradonačelniče Duspara, župane Marušić pišite i šaljite razglednice s fotografijom kolone vozila pred rampom u Osječkoj, pišite i
šaljite jedan drugome, ministru Kalmeti, kome god hoćete, jer to izgleda pomaže!!!! Ili da ih građani počnu slati vama?
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
Tonda12.11.2011. u 13:50
Jel se neko sjeća da je HŽ davno dao lovu za podvožnjak a da je onda uskrsnula cestica prema Vrbi a pored Šugera? I to je već godinama nezgodno. Jedan je župan neoprezno pitao šta je s tim podvožnjakom pa... Prikaži sve mu je odgovoreno protupitanjem a gdje je lova koju smo dali. Nakon toga više nije nitko pitao.
-
manemoj12.11.2011. u 12:56
e moja čiuvava, jel ti ikad ideš preko te pruge osječkom??? očigledno da ne ideš...jer da ideš znao bi da ti tu ne pomaže nikakva tablica sa podacima otvaranja i zatvaranja pruge!! evo ja ću ti matematički predočit taj problem... Prikaži sve bez tablice....ako ideš 100 puta tijekom dana preko pruge u osječkoj, budi siguran da će ona 96 puta bit zatvorena!! stoga ja više nikakve čarolije ne koristim, uopće ne koristim taj prijelaz iako bih mogao često tamo da idem..i kraća mi je realcija ali ja ipak koristim relaciju koju si spomenuo..pa tako ako trebam iz supernove do stadiona marsonija, meni je lakše napravit krug nego čekat milost božju na ukletoj osječkoj pruzi..pas mater više i tko ju je tu nasadio...pozivam sve vozače da trube kad stje duže od 5 minuta....svaki dan...neka trubi sve od pruge do benzinske u osječkoj gdje bude kraj kolone!!!
-
chiuvava19.06.2011. u 17:01
Koliko je problem za auto-promet, toliko je i za HŽ. Mislim da bi se taj problem prijelaza mogao parcijalno riješiti na način da se vozačima osobnih automobila podijele nekakvi pamfleti sa spiskom vremena otvaranja i zatvaranja rampe. Može se i... Prikaži sve na interenetu objaviti nekakva tablica s podacima. Tada bi se vozači samoinicijativno preusmjeravali smjer željeznička-budakova-podvožnjak, pa bi to malo rasteretilo rampu. Samo je informacija bitna. A ako nekog interesira, razmišljao sam o tome, i imam jedan dobar patent za taj problem, pa ako koga zanima, neka se javi. Voljan sam dati ideju i praktično rješenje na poklon gradu kojeg volim.
- Prikaži sve komentare
-