4436
Prikaza
2
Komentara
SLAVONSKI BROD - Na pitanje iz naslova ovoga članka prije svega desetak dana teško tko bi mogao dati točan odgovor. Naime, na osnovu tadašnjih prometnih znakova Slunjska je bila jednosmjerna ulica ukoliko ste u nju ulazili iz Borovske, ali ste njom mogli voziti i skretanjem iz Svačićeve, jer tamo nije bilo znaka zabrane. Na tu nas je činjenicu upozorio čitatelj koji je sve zabilježio fotoaparatom.
"Jednostavno nitko nije predvidio da se na Svačićevu ulicu, prije nailaska na Slunjsku, postavi prometni znak zabrane skretanja u desno te na ulasku u Slunjsku ulicu iz smjera Svačićeve postavi znak zabrane prometa u jednom smjeru. Potrebno je naglasiti da je na tome djelu taj znak postojao prije rekonstrukcije, ali je za izgradnje avenije uklonjen", napisao je uz ostalo čitatelj SBplusa upitavši se tada "naplaćuje li policija kaznu za vožnju u krivome smjeru iako ulica nije adekvatno i po pravilima struke obilježena prometnim znakovima".
Tragom njegova pitanja odgovor smo tražili od policije iz koje su kazali kako su i sami uočili nedostatak znaka te su o svemu obavijestili upravitelja ceste.
U ovom slučaju to su Hrvatske ceste koje su odmah po reagiranju policije na ulazu u Slunjsku postavili znak zabrane prometa tom ulicom, no na samoj Svačićevoj znaka zabrane skretanja u desno još uvijek nema, što je vidljivo i na danas snimljenim fotografijama koje se, kao i one snimljene prije desetak dana, nalaze u fotogaleriji.
"Tehnički pregled slijedi te će policija dodatno provjeriti prometnu signalizaciju prije tehničkog pregleda. Policija i inače uvijek provjeri stanje te za uočene nedostatke mjerodavnima predloži rješenje", pisalo je u odgovoru policije uz napomenu kako su isto učinili i u slučaju Svačićeve ulice kada su reagirali prema Upravitelju ceste Hrvatskim cestama.
Inače, kako smo doznali u PZC-u, koji je bio izvođač građevinskih radova na prvoj brodskoj aveniji, u Hrvatskim cestama- kao investitoru cijelog projekta, su im kazali da će Tehnički pregled uslijediti najkasnije do kraja ove godine, nakon čega će pristupiti ishođenju uporabne dozvole.
To što teoretski promet cestom bez obavljenog pregleda i izdane uporabne dozvole ne bi smio niti biti pušten, upravo kako bi se prevenirale situacije slične ovoj s nedostatkom prometnog znaka, jedna je sasvim druga priča. Ona koje se u Hrvatskoj gotovo nitko ne pridržava.
U ovoj slavonskobrodskoj pozitivno je tek to što se pokazalo kako građani svojim primjedbama i uočenim nedostacima mogu mijenjati stvari nabolje te što zbog pogreške u Slunjskoj nije bilo prometnih nesreća. Kako doznajemo niti policija nije intervenirala pa građani, barem ovaj puta, nisu morali iz svog džepa plaćati greške investitora - Hrvatskih cesta.