SLAVONSKI BROD - Svi oni stanovnici Brodsko-posavske županije, koji na posao i s posla, putuju vlakom puno puta su se suočili s kašnjenjima, manjim ili većim. Bilo da su na radno mjesto stigli sa zakašnjenjem bilo da su, zbog nepoštivanja voznog reda, ionako umorni, kasnili svojim kućama. I za to nitko nije odgovarao, niti snosio sankcije, a putnici nisu imali pravo na naknadu štete. No, tako je bilo sve do danas. Jer, ako je vjerovati Hrvatskim željeznicama i onome što su priopćili iz Putničkog prometa, svi putnici od 4. 12. 2019. godine imaju pravo na naknadu za kašnjenje.
Prema informacijama koje je Putnički promet HŽ-a objavio na svojoj stranici, za kašnjenja vlaka od 60 do 119 minuta putnici imaju pravo na isplatu naknade od 25 posto cijene karte, a za kašnjenja dulja od 120 minuta ta naknada iznosi 50 posto cijene karte.
Do tih sredstava korisnici usluga HŽ-a doći će nakon što popune zahtjev za ostvarivanje prava putnika, prilože originalnu kartu koju je ovjerio vlakopratitelj u vlaku ili blagajnik te sve zajedno poštom pošalju na adresu Hrvatskih željeznica. Naknada će im biti isplaćena u roku od mjesec dana od dana podnošenja zahtjeva, a umjesto nje moći će odabrati i vaučer za putovanje u vrijednosti naknade.
Ovakva odluka Hrvatskih željeznica nije rezultat njihove dobre volje, nego činjenica da je s današnjim danom, 4. prosincem, na snagu u cijelosti stupila Uredba Europskog parlamenta i Vijeća o pravima i obvezama putnika u željezničkom prometu.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -