Za pružanje ugostiteljskih usluga za vrijeme trajanja manifestacije (7.12.2024. – 7.1.2025.) utvrđuje se cijena u iznosu od 500,00 eura.
POŽEGA - Turistička zajednica Grada Požege
objavila je iskaz interesa za zakup ugostiteljskih kućica u sklopu manifestacije ”Advent u Požegi 2024.”
Manifestacija će se održati na parkiralištu iza Gradske kuće (Trg Sv. Trojstva 1), od 7. prosinca 2024. do 7. siječnja 2025. godine.
Objekt koji se dodjeljuje na korištenje
Drvene ugostiteljske kućice dimenzije: 2.8 x 1.8m bijele, bočni ulaz (za ugostiteljsku djelatnost). Broj objekata koji se daju na korištenje je ograničen.
Naknada za korištenje
Drvena ugostiteljska kućica - Za pružanje ugostiteljskih usluga za vrijeme trajanja manifestacije (7.12.2024. – 7.1.2025.) utvrđuje se cijena u iznosu od 500,00 eura.
U naknadu za korištenje je uključen priključak i trošak električne energije i odvoz otpada.
Organizacija manifestacije
Lokacija: parkirališni prostor iza Gradske kuće (Trg Sv. Trojstva 1)
Radno vrijeme ugostiteljskih kućica (07.12.2024. – 07.01.2025.):
Obvezno radno vrijeme: petak i subota od 10,00 do 24,00 sata; nedjelja od 17,00 do 23,00 sata; radnim danom sukladno odluci odabranog zakupnika i sukladno interesu posjetitelja uz prethodnu obavijest TZ Grada Požege.
Opcionalno radno vrijeme: svakim danom u vrijeme rada klizališta.
Odabrani zakupnik kućice mora poštivati navedeno radno vrijeme. Svako nepoštivanje radnog vremena i zatvaranje kućice unutar propisanog radnog vremena, daje TZ Grada Požege u pravo na jednostrani raskid Ugovora o zakupu, uz zadržavanje uplaćenog iznosa zakupnine.
Uvjeti sudjelovanja i odabir
Pravo sudjelovanja na javnom pozivu imaju pravne i fizičke osobe s registriranom ugostiteljskom djelatnošću, s napomenom da ugostiteljske usluge pripremanja i usluživanja jela, pića i napitaka, pored ugostitelja i obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava, mogu pružati i pravne i fizičke osobe – obrtnici, koji nisu ugostitelji, uz obvezu isticanja tvrtke, odnosno naziva, isticanja i pridržavanja istaknutih cijena, izdavanja čitljivog i točnog računa za pruženu uslugu i isticanja na vidljivom mjestu oznake o zabrani usluživanja alkoholnih pića, drugih pića i/ili napitaka koji sadržavaju alkohol osobama mlađim od 18 godina te poštivanja te zabrane, sukladno odredbi članku 12. stavak 2. Zakona o ugostiteljskoj djelatnosti.
Zakupnik ne smije imati dugovanja po osnovi davanja o kojima vodi Porezna uprava te dugovanja naspram Gradu Požegi i Turističkoj zajednici po bilo kojoj osnovi.
Zakupnik može istaknuti ponudu za jednu (1) adventsku kućicu.
Kriterij za izbor najpovoljnije ponude je sadržaj ponude koja mora biti sadržajno vezana uz Božićno-novogodišnje blagdane te dosadašnja sudjelovanja na manifestaciji i to:
- prigodni i raznovrsni meni/jelovnik (detaljan popis jela, pića, napitaka, deserta i ostalih jela) koji se boduje s 1 do 20 bodova,
- sudjelovanje na manifestacijama u organizaciji TZ Grada Požege koje se boduje s 10 bodova,
- sudjelovanje na ranijim izdanjima adventskih programa u gradu Požegi s 5 bodova.
TZ Grada Požege će sa svakim odabranim zakupnikom sklopiti Ugovor o zakupu adventske kućice.
TZ Grada Požege nije dužan davati posebna obrazloženja zbog izbora zakupnika i pri svemu ne snosi nikakvu odgovornost.
Natjecatelji su dužni ponudu dostaviti u zatvorenoj omotnici na adresu TZ Grada Požege: Turistička zajednica Grada Požege, Trg Sv. Trojstva 11, osobno ili preporučenom poštom. Na omotnici treba naznačiti adresu: TURISTIČKA ZAJEDNICA GRADA POŽEGE, Trg Sv. Trojstva 11, 34 000 Požega, uz naznaku «Ponuda za javni poziv ADVENT U POŽEGI 2024.»
Ponude moraju biti zaprimljene u Turističkom uredu TZ Grada Požege najkasnije do 20.11.2024. godine do 15:00 sati, neovisno o načinu dostave. Ponude koje nisu potpune, pravovremene te koje ne udovoljavaju gore propisanim uvjetima neće se razmatrati.
Lista odabranih zakupnika objavit će se na web stranici Turističke zajednice Grada Požege do 25.11.2024. godine.
U slučaju da više zakupnika ostvare jednaki broj bodova, prednost ima zakupnik čija je ponuda ranije zaprimljena.
U slučaju da jedna ili više adventskih kućica, nakon provedenog javnog poziva ostane slobodna, TZ Grada Požege zadržava pravo neposredne dodjele iste po pozivu ili zahtjevu uz ispunjenje gore propisanih uvjeta.
Podnošenje zahtjeva
Iskazivanje interesa obavlja se pisanim putem te prijava mora sadržavati:
1. naziv/ime i prezime (adresa sjedišta/prebivališta, OIB, ime i prezime odgovorne osobe, telefon, e-mail, broj žiro računa (IBAN) i naziv banke).
2. detaljni opis vrste ponude koja se nudi, asortiman robe, jela, pića, napitaka i drugih sadržaja.
Proizvodi i usluge u odnosu na koje je prihvaćena ponuda bitan su element Ugovora o zakupu adventske kućice, pa ukoliko zakupnik bude nudio proizvod i usluge različite od onih koje je naveo u svojoj ponudi, TZ Grada Požege može raskinuti Ugovor o zakupu adventske kućice uz zadržavanje uplaćenog iznosa te isključiti zakupnika iz predmetne manifestacije.
Uz ponudu je potrebno priložiti:
1. za pravne osobe: izvadak iz sudskog registra ili rješenje o upisu u sudski registar;
2. za obrtnike: izvadak iz obrtnog registra, obrtnica ili rješenje o upisu u obrtni registar (ponuda fizičke osobe obrtnika čiji obrt nije aktivan neće se razmatrati);
3. za obiteljska poljoprivredna gospodarstva: rješenje o upisu u upisnik obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava;
4. za slobodna zanimanja: rješenje o upisu u registar djelatnosti kod nadležnih tijela;
5. uvjerenje o plaćenim svim obvezama za koje evidenciju vodi Porezna uprava, ne starije od 30 dana; TZ Grada Požege samostalno provjerava stanje duga kod Grada Požege
7. potpisanu izjavu kojom prihvaćaju sve uvjete iz ovog Javnog poziva (sadržano u obrascu ponude).
Obveze odabranog zakupnika
Zakupnik je dužan pridržavati se sponzorskih ugovora koje zaključi organizator te sukladno tome prilagoditi ponudu.
Odabrani zakupnik dužni su na pročelje adventske kućice vidno istaknuti naziv tvrtke/obrta/udruge/OPG-a i dr. pod kojim posluju, te o svom trošku prigodno ukrasiti adventske kućice blagdanskim ukrasima tijekom trajanja manifestacije.
Odabrani zakupnik je dužan održavati objekt i okolni prostor urednima i čistima te odlagati otpad na za to predviđeno mjesto.
Neposredno ispred adventske kućice za ugostiteljstvo odabrani zakupnik može postaviti najviše 4 visoka barska stola, najvećeg promjera 60 cm i 4 visoke barske stolice po svakom stolu, te koristiti dio s već postavljenim stolovima. Stolovi i stolice ne smiju na sebi imati reklamne poruke.
Odabranom zakupniku nije dopušteno na vanjskim površinama ispred kućice postavljati vlastite uređaje i opremu bez odobrenja TZ Grada Požege.
Odabrani zakupnik odgovoran je za svu štetu nastalu korištenjem kućice i pripadajuće opreme protivno njenoj namjeni i/ili ovom javnom pozivu, bez obzira na to je li objekt koristio on ili koja druga osoba kojoj je omogućio da se istom koristi.
Objekt i opremu ustupljenu od strane TZ Grada Požege može koristiti samo odabrani zakupnik kojem je objekt ustupljen te isti nije dozvoljeno ustupiti trećim osobama na korištenje bez odobrenja Organizatora.
Predlaže se da djelatnici adventskih kućica za vrijeme radnog vremena budu prigodno odjeveni u duhu blagdana (kape Djeda Božićnjaka, pregače sa prigodnim ukrasima i slično).
Odabrani zakupnik je dužan, po završetku manifestacije, a najkasnije 07.01.2025. godine do 15 sati osloboditi kućicu od osoba i stvari i predati TZ Grada Požege stanju u kakvom ju je zaprimio.
Izabrani zakupnici su dužni svoju djelatnost uskladiti s pozitivnim zakonskim propisima RH, poštivati higijensko-tehničke uvjete kao i ishoditi prethodnu sanitarnu suglasnost te ostale suglasnosti nadležnih tijela ukoliko je potrebno za obavljanje djelatnosti te poštivati propise o javnom redu i miru i komunalnom redu, polazeći od posebnosti ove manifestacije. U slučaju da inspekcijski ili neki drugi nadzor nadležnih tijela utvrdi nepravilnosti u poslovanju odabranih zakupnika adventske kućice TZ Grada Požege ne snosi nikakvu odgovornost za isto.