2737
Prikaza
0
Komentara
SLAVONSKI BROD - Pješačke i biciklističke staze ključne su za poticanje građana na aktivniji način života. U Slavonskom Brodu zdrava osoba gotovo i nema potrebe za sjedanjem u automobil. Dokaz tomu je i život prije otprilike tri desetljeća, kada je bilo normalno da se gradskim ulicama, na svim relacijama, puno više pješači.
Radi uštede vremena, ali i lijenosti, danas su ceste zakrčene vozilima. U 15 sati radnim danom centrom ćete se zasigurno daleko brže kretati nego osobnim automobilom.
O radovima u slavonskobrodskoj Došenovoj ulici, započetima krajem 2024., već smo ranije pisali. Uz novu stazu na sjevernoj strani te drvored koji je u opasnoj konkurenciji da postane najljepši u gradu, ta će više od kilometra duga ulica zasigurno postati primamljivija šetačima.
Prošle je godine počela i dugoočekivana obnova staze u Osječkoj ulici koja se bliži kraju. Ranije je tim putem, posebice tijekom kiše, bilo teško prolaziti pješice - zbog dubokih lokvi, ali i potpuno propale staze.
No, tijekom 2025. godine jednako će radno biti na još dvadesetak lokacija - barem kada su u pitanju pješačko-biciklističke staze.
Kako saznajemo iz novog Proračuna, na red će sljedećih 12 mjeseci doći Zagorska ulica, Baranjska ulica, Ulica Ivana Belostenca, spoj Belostenca i Dunavske, Ulica Luke Botića, Ulica Franje Kuhača od novog vrtića do ulaza u školu, staze oko tri nebodera u Vukovarskoj ulici, Naselje Mikrorajon oko samoposluge i ulaza u garaže, potom ulice Krste Frankopana i Jurja Dobrile, Naselje hrvatskih branitelja, Naselje Andrije Hebranga oko bloka 4, Ulica Vatroslava Lisinskog, Vinogorčeva ulica, Košarevac od Brlićevog puta do k.br. 66, spoj ulica Tadije Smičiklasa i Josipa Runjanina, ulice Rudine-Kažotićeva-Slavenske-Ćirila Kosa, Babinac I, Ulica Mirka Turčinovića – od Osječke do Babinca, Ulica Kerdeni – od Ulice Gaj do Naselja Grbavica te Ulica Ivana Velikanovića.
Posebno su građani prethodnih godina čekali (od navedenih) uređenje prostora oko nebodera uz korzo - jer je razmatrano čije je to vlasništvo, a samim time i tko ima dužnost obnove - Grad ili suvlasnici. Isto tako je problematično bilo područje oko trgovine Boso na Mikrorajonu i susjednih garaža - gdje nikad nije ni bilo odgovarajuće pješačke staze.
I u narednom ćemo periodu pratiti sve navedene radove te se nadati da će ih izvođači radova odraditi prema ugovorenim uvjetima - a u svjetlu činjenice da smo tijekom prethodnih godina svjedočili mnogim lošim i nekvalitetnim izvedbama.