Edukativno-multimedijalni centar sadržavat će Informacijski centar, Multimedijalnu i konferencijsku dvoranu Centar za nematerijalnu baštinu u Slavonskom Brodu, Izložbeni prostor za projekcijsko mapiranje, Prostor za radionice i Zvjezdarnicu.
SLAVONSKI BROD - Kao što je i najavljeno, nakon završetka obnove sjeverozapadnog dijela Tvrđave Brod, Grad je krenuo i s njegovim opremanjem. Projekt je predstavljen danas na uvodnoj konferenciji u slavonskobrodskoj gradskoj Upravi.
- Opremanjem će se dovršiti cijela „priča“, a to je prenamjena ovoga dijela Tvrđave, površine 1.686,9 kvadratnih metara, u Edukativno-multimedijski centar i Zvjezdarnicu. Projekt se provodi u okviru operativnog programa „Konkurentnost i kohezija 2014. - 2020.“, u sklopu Specifičnog cilja „Obnova brownfield lokacija“. Projekt, čija je provedba započela 1. lipnja 2020. godine, trebao je biti završen 1. veljače ove godine, ali je rok produljen. Ukupna mu je vrijednost 594.816,57 eura (4.481.645,43 kune), od čega se 85 posto financira iz EU sredstava, a ostatak iz proračuna Grada Slavonskog Broda. Projektni partneri su Razvojna agencija i Turistička zajednica Grada Slavonskog Broda - iznijela je Anita Citerbart, samostalni upravni referent za pravne poslove Grada, osnovne tehničke podatke, otkrivši u nastavku što sve u navedenom Centru očekuje Brođane, ali i turiste.
- On će sadržavati Informacijski centar, Multimedijalnu i konferencijsku dvoranu Centar za nematerijalnu baštinu u Slavonskom Brodu, Izložbeni prostor za projekcijsko mapiranje, Prostor za radionice i Zvjezdarnicu - kazala je Citerbart, najavivši da će potonja biti opremljena jednim glavnim teleskopom, smještenim u prostoriju s pomičnim krovom, i trima prijenosnima.
Opremanje je složen proces koji će se odvijati u tri faze, odnosno nabave.
- Prva se odnosi na namještaj i opremu prostora, druga na multimediju i IT opremu, a posljednja na teleskop i popratnu opremu. Za prvu će se pobrinuti osječka tvrtka Con-Formo, a za ostalo talijanska ETT S.p.A, iz Genove.
Ma koliko zvučale atraktivno i zanimljivo, ove će edukativne, poslovne i turističke novine, kako bi se za njih čulo i izvan Slavonskog Broda, a samim tim i ostvario njihov puni potencijal, zahtijevati kvalitetnu promidžbu.
- Promocija i marketing ostvaruje se brendiranjem Centra, izradom cjelovitog vizualnog identiteta i promotivnih materijala, promocijom na tradicionalnim web kanalima i marketinškim kampanjama - objasnila je referentica.
Ovaj projekt samo je jedan u nizu gradskih poduhvata.
- Projektom „Obnova Tvrđave - opremanje“ ulazimo u završni dio prenamjene jednog dijela ove slavonskobrodske znamenitosti. Vjerujem da to svi očekuju s nestrpljenjem, kao i buduće projekte kojima će se u funkciju staviti cijela Tvrđava - kazala je Marina Martić Puača, zamjenica gradonačelnika Slavonskog Broda.