SLAVONSKI BROD - Brodsko-posavska županija je uslijed novonastale javnozdravstvene situacije i posljedica koje pandemija uzrokovana virusom COVID-19 ostavlja na gospodarstvo u cjelini, Brodsko-posavska županija je u lipnju 2020. godine donijela Mjere za suzbijanje negativnih ekonomskih posljedica uslijed epidemije bolesti COVID-19 na županijskoj razini za tekuću godinu kojima će se olakšati problem nelikvidnosti, ublažiti ekonomske posljedice, potaknuti poslovanje i konkurentnost poduzetnika i poljoprivrednika. Podnositelji prijave po ovom Javnom pozivu su bili mikro poduzetnici (isključivo obrti i trgovačka društva).
U Velikoj vijećnici zgrade Županijske uprave Brodsko-posavske županije, danas je održan treći dio potpisivanja ugovora s mikropoduzetnicima, a kojem su nazočili brodsko-posavski župan Danijel Marušić, zamjenik župana Stjepan Bošnjaković, kao i pročelnika Upravnog odjela za gospodarstvo i poljoprivredu Željka Burazovića u čijoj ingerenciji je bilo raspisivanje Javnog poziva.
Danas su ugovori potpisani sa 33 poduzetnika, a vrijednost ove etape je blizu 200.000 kuna, dok je od početka trajanja javnog poziva ukupno zaprimljeno 187 prijava u ukupnom iznosu od gotovo 2,1 milijun kuna. Odobrene su 183 potpore u ukupnom iznosu od 1,9 milijuna kuna. Za peti termin potpisivanja ugovora br. 151-183 (ukupno 33 ugovora) odobreno je potpora u ukupnom iznosu od gotovo 242 tisuće kuna (ugostiteljstvo, frizerski saloni, fotografska radnja, auto škola i trgovina).
Podsjetimo, kandidirati za pomoć su mogli samo oni koji imaju sjedište na području Brodsko-posavske županije na čijem teritoriju i posluju, da su u cijelosti u privatnom vlasništvu i registrirani u nadležnom registru do 19. ožujka ove godine. Uz ostalo, nisu smjeli imati dugovanja prema državi, biti u blokadi te je bilo bitno da nad njima nije otvoren stečajni postupak, postupak predstečajne nagodbe ili postupak likvidacije.
Prihvatljivi troškovi koji su se mogli navesti za dobivanje potpore odnosili su se na nabavku opreme, repromaterijala, ali i troškove zakupa poslovnog prostora, telekomunikacijske, komunalne i troškove knjigovodstvenih usluga. U tu kategoriju spadaju i troškovi izrade prijavne dokumentacije projektnih prijedloga koji se kandidiraju za dodjelu bespovratnih sredstava na nacionalnoj razini, troškove izrade cjelovitih zahtjeva za HAMAG-BICRO zajmove, troškove izrade cjelovitih zahtjeva za HBOR kredite te za sve ostale natječaje i mjere vezane za ublažavanje posljedica epidemije bolesti COVID-19, a u obzir su dolazili troškovi koji su nastali najranije od 19. ožujka 2020. godine te su mirkopduzetnici, kao dokaz trebali dostaviti preslike računa koji glasi na podnositelja prijave i izvod po transakcijskom računu kojim se dokazuje izvršeno plaćanje za izradu prijavne dokumentacije.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -