4884
Prikaza
2
Komentara
SLAVONSKI BROD - Prije sedam mjeseci SBplus objavio je članak pod naslovom Prvo cesta u Vrbi, a potom podvožnjak u Brodu. Cilj je bio upozoriti načelnika tamošnje Općine na mogućnost korištenja prilike da mu Hrvatske ceste saniraju katastrofalan kolnik u najprometnijoj ulici - prije nego počnu graditi podvožnjak u Slavonskom Brodu - jer će ona biti korištena kao obilaznica tijekom izvođenja radova na podvožnjaku.
Umjesto da je uvjetovao novu cestu prije nego je stavljena u funkciju obilaznice, načelnik Ivan Vuleta odlučio je sam pristupiti njezinoj djelomičnoj sanaciji. I to tijekom izgradnje podvožnjaka u Osiječkoj, kružnog toka u Svačićevoj i kružnog toka na Sjevernoj veznoj cesti.
'Zašto jednostavno kad može komplicirano', stara je narodna poslovica šaljivih Nijemaca.
- Iako sam, prije početka radova na podvožnjaku, od Hrvatskih cesta tražio neka saniraju cestu, Ugovorom je utvrđeno kako će to učiniti nakon završetka podvožnjaka. Što ima i rezona jer bi vjerojatno, zbog povećanog prometa, ta nova cesta bila brzo ruinirana. Od početka radova na podvožnjaku cesta je prešla u nadležnost Hrvatskih cesta i one ju moraju održavati. U skladu s tom odredbom, a na moj zahtjev, Hrvatske ceste saniraju najoštećenije dijelove kolnika kako bi građani izdržali nesnosnu prašinu i buku do okončanja radova na podvožnjaku i izgradnje nove ceste, za SBplus kazao je načelnik Vuleta.
Ovo moze napraviti samo ivan vuleta,tako je cijeli zivot naucio rasipati tudi novac(nas),cesta je losa al kako ju raditi kad je guzva! Dok se zavrsi u osijeckoj opet ce otici ova cesta i onda opet trosi novce na popravak. Stvarno... Prikaži sveno glupost da nemoze biti veca sta vuleta radi.