SLAVONSKI BROD - "U većini ulica u Brodskom Vinogorju javna rasvjeta ne radi. Ljudi su zvali HEP iz kojeg su ih obavijestili kako oni nisu zaduženi za održavanje javne rasvjete. Problem prebacuju na Grad i privatnika pa vas molim za informaciju tko je zadužen za održavanje javne rasvjete u našem gradu i što građani trebaju napraviti kada nam se desi ovakva situacija?" - upit je kojeg je SBplus portal sinoć zaprimio od čitatelja iz Brodskog Vinogorja.
Iako smo u više navrata pisali kako je za održavanje javne rasvjete zadužena tvrtka s kojom Grad sklopi ugovor, potaknuti činjenicom da još uvijek dio građana za to ne zna odlučili smo podsjetiti na informacije vezane uz održavanje javne rasvjete.
Za održavanje javne rasvjete i uređaja javne nabave zadužena je tvrtka "Elektroinstalater monter", obrt za usluge iz Sibinja.
S odabranim izvođačem radova sklopljen je okvirni sporazum o održavanju javne rasvjete i uređaja javne namjene na području grada Slavonskog Broda za 2020. i 2021. godinu. Na osnovu tog sporazuma sklopljena su dva godišnja Ugovora o održavanju javne rasvjete i uređaja javne namjene na području grada Slavonskog Broda za 2020. godinu i 2021. godinu. Vrijednost Okvirnog sporazuma iznosi 2.199.120,00 kuna bez PDV-a, odnosno, 2.748.900.00 kuna s PDV-om. Vrijednost godišnjeg ugovora iznosi 1.099.560,00 kuna bez PDV-a, odnosno, 1.374.450,00 kuna s PDV-om.", odgovorili su iz Gradske uprave na upit SBplus portala.
Djelatnici ove tvrtke da bi izašli na teren i popravili što se popraviti treba moraju dobiti nalog od Upravnog odjela za komunalni sustav i komunalno redarstvo. naravno komunalni redari ne mogu uvijek i svugdje uočiti probleme u radu javne rasvjete, a tu onda trebaju reagirati sami građani. U Gradskoj upravi smo za konkretni problem u Brodskom Vinogorju doznali kako su upoznati s kvarom te da će odmah reagirati, no susretnu li se mještani ovog Naselja ili bilo kojeg drugog dijela grada s kvarom ili problemom vezanim uz javnu rasvjetu građani trebaju znati da iste mogu prijaviti putem telefona broj 035/ 217 033 i 035/ 217 062, kao i putem aplikacija Servis 48 sati i City HUB.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
raport19.01.2021. u 20:16
Dobro ste opisali taj postupak, ali ja bih pored građana koji mogu i sami prijaviti, i komunalnih redara kojih je vjerojatno premalo, da bi sve nedostatke i kvarove uočili upozorio da svake 4 godine građani biraju na izborima svoj Mjesni... Prikaži sve Odbor. Predsjednik Mjesnog Odbora ima obavezu kontaktirati svoje mještane, te uočene probleme proslijeđivati u Gradsku Upravu, U Naseljima gdje imamo agilnije i aktivnije predjednike Mo, problemi se brže rješavaju.
-