Posljednjih dana oporbene stranke politiziraju oko teme mjesečnih računa za potrošnju plina i toplinske energije u prosincu 2013. godine. Upravo se na taj način pokušavaju zaobići argumenti koji dokazuju da su dostavljeni računi transparentni, a prozivke Uprave TD Brod-plin i gradonačelnika Mirka Duspare neutemeljene. Tako prije svega ističemo da je gradsko trgovačko društvo samo pozvalo građane da dođu u Brod-plin i postave sva pitanja koja ih zanimaju ukoliko smatraju da su zakinuti na bilo koji način.
Cijena plina u Slavonskom Brodu među najnižima je u Hrvatskoj i nije mijenjana od 01.svibnja 2012. godine. Cijene u toplinarstvu nepromijenjene su od 01.listopada 2011. Dio građana obrazloženje iznosa računa za prosinac 2013. traži u kvaliteti isporučenog plina. Ovdje moramo istaknuti da je standardna kvaliteta prirodnog plina propisana Zakonom o energiji i provjerava se svakih 15 dana. Istovremeno, svaki potrošač može i sam podnijeti zahtjev za provjerom kvalitete isporučenog plina.
Fiksni i varijabilni dio računa za isporuku toplinske energije i plina nije uvelo trgovačko društvo Brod-plin. U pitanju je odluka Vlade RH koja, uz suglasnost Hrvatske regulatorne agencije, određuje cijenu i za fiksni i za varijabilni dio računa, te utvrđuje formulu za obračun potrošnje toplinske energije. Razumijemo nezadovoljstvo građana u vrijeme stalnog rasta životnih troškova. No, trgovačko društvo Brod-plin, njegova Uprava i Skupština imaju obvezu poštivati zakone, propise i odluke Vlade RH.
Unatoč tvrdnjama kako su temperature u prosincu bile znatno više u odnosu na mjesec ranije podatci pokazuju suprotno. U studenom 2013. prosječna mjesečna temperatura u Slavonskom Brodu iznosila je 7.5°C, a u prosincu samo 1,5°C zbog čega je zabilježena gotovo dvostruko veća potrošnja plina.
Pojedini članovi političkih opcija, koje prozivaju gradonačelnika i Upravu Brod-plina, još prošle godine bili su na određenim funkcijama u Brod-plinu. Tada, očekivano, nisu imali zamjerki na cijenu plina ili formulu za obračun potrošnje što dovoljno govori o iskrenosti njihove brige za građane. U posljednjih nekoliko dana pojedinci su uputili i javne pozive na neplaćanje računa Brod-plina čime je poslovanje ovog trgovačkog društva svjesno dovedeno u opasnost.
Na kraju moramo istaknuti da Grad Slavonski Brod i ovih dana pregovara s potencijalnim investitorima, koji ulažu u obnovljive izvore energije, a koji bi uveli jeftiniju energiju prvenstveno u problematična gradska naselja. Realizacijom projekta izgradnje plinske termoelektrane- toplane jeftinija energija pokriva bi i čitav Slavonski Brod.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
Tonda18.01.2014. u 13:23
Ovakvo priopćenje iz grada je vrijeđanje inteligencije potrošača. Svakome s malo razuma je jasno da ovdje nešto ne štima, vrijeme toplije a potrošnja plina veća?. Međutim, ovo je samo početak problema koje će građani Broda (hvala Bogu pa sam odselio)... Prikaži sve imati s komunalnim uslugama. Nakon što se nekoliko godina zapošljavalo rodbinu i stranačke uhljebe u sva gradska poduzeća, nekompetentnost je pokazala svoje prve rezultate. Nažalost, ovo je tek početak.
-
juraSB18.01.2014. u 12:22
moram biti kulturan ali bih im rekao što je transparentno......lopovija.....kvaliteta plina 10 kategorija.....nema šanse nigdje da ako se manje griješ da duplo više platiš...pa ovdje nije pitanje da se 10-tak ljudi žale na visoke račune nego 80%....ali kakav gradonačelnik takve... Prikaži sve su nam i službe.......treba pokriti sve minuse ovoga grada i kredita za bazene pa udri po onome gdje se može......zašto jednostavno ne objave koju kvalitetu plina mi imamo pa da možemo otvoreno razgovarati .....
-
Stipe18.01.2014. u 11:31
PRIOPIĆENJE: Skupine priglupih građana, koji su dobili znatno više račune za plin, ustvari su nasjeli na spin nekih lokalnih političara i samo zbog te svoje tupavosti ne mogu shvatiti da je platiti više potpuno normalno. Ako im se i dalje... Prikaži svee ne sviđa ta činjenica, mogu se žaliti upravi MOL-a, ulica Odrapiš Mepero 25, Budimpešta ili na Žoze Manuel Barozo, Europska komisija, ulica Nadrk Nadrk 3, Brisel. Inteligentni desno orijentirani građani će vam vrlo rado objasniti da su Hrvati uvijek najebali od gradova koji počinju sa "B" pa ni ovaj put nije drugačije. Zato, odjebite od nedužnog gradonačelnika i ultrasposobnog vodstva Brod Plina.
Prikaži sve komentare
-