SLAVONSKI BROD - Stanovnici slavonskobrodske Ulice braće Damira i Davora Keve požalili su nam se da već četvrti dan zaredom gledaju kako im iz slavina curi zamućena voda.
Direktora Vodovoda pitali smo što je uzrok tomu te kada će teškoće u opskrbnom sustavu biti otklonjene.
- Prije svega se u ime Vodovoda ispričavam građanima zbog zamućene vode koja im je isporučena. Posljednjih nekoliko dana svjedočimo izuzetno velikoj potrošnji vode uzrokovanoj toplinskim valom odnosno ekstremnim temperaturama. Zbog toga je broj bazena koji pune naši korisnici iznimno velik. Navedeno, pak, dovodi do poremećaja u vodoopskrbnom sustavu u vidu hidrauličkih udara koji mogu izazvati zamućenja vode. Takve je slučajeve potrebno prijaviti na besplatni broj Vodovoda 0800 333 444. - za PlusPortal kazao je Stjepan Aščić.
Nažalost, trenutno je jedino rješenje da svi građani jednako razmišljaju o načinu korištenja vode u ljetnim mjesecima. Primjerice, pri punjenju bazena, treba voditi računa da se isto obavlja polako, a ne uz puni mlaz vode tijekom čitavog punjenja.
Problem se, saznajemo, pojavio i u drugim gradskim ulicama, što dodatno opterećuje hitne timove Vodovoda brojnim intervencijama poput ispiranja cjevovoda. Ipak, nadamo se da će prednost biti osigurana onim ulicama u kojima je zamućenje prolongirano na nekoliko dana.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -