POŽEGA – S ciljem promoviranja strukovnih zanimanja srednjih škola, Ministarstvo turizma godinama organizira natječaje na koje učenici prijavljuju projekte kojima će promovirati turističku ponudu svoga kraja. U nekoliko takvih natjecanja sudjelovali su pojedini učenici Tehničke i Obrtničke škole u Požegi. Iako posljednjih pet godina škole nisu aktivne po pitanju prijavljivanja na ovaj natječaj, jedan projekt, stvoren 2015. godine još uvijek 'živi'. Riječ je o internet stranici 'Aureus Mons' koja je na Danima turizma u Poreču osvojila treće mjesto. Ona nudi uvid u pješačke i biciklističke staze Požeško-slavonske županije i promiče aktivni turizam. Posjetitelji mogu odabrati biciklističke ili pješačke staze i na jednom mjestu dobiti upute o njihovoj lokaciji, trajanju i zahtjevnosti staza.
- Nekoliko puta smo sudjelovali na natječajima Ministarstva turizma, a ovaj projekt pokazao se održivim. Nažalost, projekt 'Skriveno blago Požege' nije doživio svoj nastavak jer je zahtijevao puno fizičke pripreme, ali i na njega smo iznimno ponosni jer smo se prvi u Požegi sjetili organizirati takav događaj. Projekt 'Aureus Mons', nakon završetka natječaja preuzela je Turistička zajednica i on još uvijek živi u sklopu turističke ponude Požeško-slavonske županije, što mi je iznimno drago. - za SBplus je kazao mentor, Hrvoje Mikolčević naglasivši kako i u budućnosti planiraju sudjelovati u ovakvim projektima.
Svoju kreativnost i želju za promoviranjem kulturne i povijesne baštine Požeštine učenici i njihovi mentori pokazali su i u videu '15 000 slika iz srca Slavonije'. Ovaj projekt oduševio je žiri Ministarstva i plasirao učenike na prvo mjesto. Video su predstavili na Danima turizma na Hvaru gdje im je dodijeljeno priznanje za postignuti uspjeh. Osim toga, na natjecanje Ministarstva kulture prijavili su još dva projekta – 'Foto-avantura' i 'Geocaching-Skriveno blago Požege'. No, najveći uspjeh u javnosti ipak je doživio projekt 'Aureus mons' za čiju pripremu nije bila dovoljna samo ideja, nego i malo sreće.
- Moram priznati kako smo te godine imali puno dobrih faktora koji su se poklopili, jer je teško nešto provesti u djelo ako nemamo učenike zainteresirane za to područje. Puno prije samog natjecanja osnovali smo foto-sekciju, a kolega Bojan Sikirica, koji je također mentor, i ja bavimo se planinarenjem te smo odavno imali viziju kako će cijeli projekt izgledati. Mogao bih reći kako je priprema trajala godinu dana, ali izvedba je krenula u veljači 2015. godine kada nam je Ministarstvo isplatilo oko 40 tisuća kuna za provođenje ideje u djelo. - dodao je Mikolčević.
Evidentno je kako se trud učenika i njihovih mentora isplatio jer požeška Turistička zajednica i dalje održava web stranicu koju su oni kreirali i također promiče aktivni odmor. Smisao turizma je upravo suradnja, što su mladi Požežani prepoznali te uložili svoj trud stečeno znanje za pomoć razvoju turizma Zlatne doline.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -