SLAVONSKI BROD - Brođanka Ivona Dujček opisala je nevjerojatno iskustvo s rezervacijom apartmana u Zagrebu putem Bookinga. Naime, pretpostavljajući da će koncert Marka Perkovića Thompsona biti početkom srpnja, apartman na Trešnjevci rezervirala je već 22. ožujka.
Noćenje od 5. do 6. srpnja koštalo je 91,80 eura i rezervacija je odmah potvrđena. Primila je i poruku dobrodošlice od domaćina i plaćanje je rezervirano za 30. lipnja.
Iznenada, nakon što su cijene smještaja zbog Thompsonova koncerta naglo skočile, otkazana je i Ivonina na vrijeme napravljena rezervacija.
- Vlasnica se najprije pokušala izvući na to da je Booking pogriješio te napisao pogrešnu cijenu, a potom je ipak otkrila kako je razlog svemu ipak održavanje koncerta. - otkrila nam je Ivona.
Vlasnica apartmana ponijela se potpuno neprofesionalno.
- Gospođo draga, imam ja brata koji isto ide na koncert. Radije njemu besplatno dam stan da budem iskrena. Eto možete vidjeti da stan ni neće biti oglašen na Bookingu. Znam da nije korektno, ali shvatite i mene. – nevjerojatan je odgovor koji je iz Studija Apartment M dobila Ivona.
Booking na ovakvo nepošteno ponašanje nije reagirao – čime je srozan i ugled te platforme koja inače slovi za najpopularniju i relativno sigurnu.
- Dijelim ovo iskustvo sa svima vama jer ne mogu vjerovati što se dogodilo. Zaista nikada nikome ne pišem loše recenzije, ponekad se znalo dogoditi da bih i imala ponešto za napisati. Ako ste imali sličan ili isti slučaj, uputite me sto ste učinili i jeste li išta postigli prilikom pisanja žalbi (ako ste ih pisali). - zatražila je Ivona savjet prijatelja i poznanika putem društvenih mreža jer ni zaštitu ni pomoć Bookinga u ovom nevjerojatnom slučaju nije dobila.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
freon10.04.2025. u 19:01
Inače bih pohvalio Booking. Ovakve stvari su jako rijetke. Otkazivanje rezervacija dopušteno je u izvanrednim okolnostima, poput pandemije ili službenih ograničenja putovanja. Stoga su posrednici svjesni koliko zlouporaba te mogućnosti ruši ugled, pa unaprijed definiraju posljedice takve iznajmljivačke prakse. Tako... Prikaži sve pohlepni iznajmljivači mogu očekivati novčane naknade, blokiranje otkazanih termina kako se oni ne bi mogli opet rezervirati, javnu recenziju o otkazivanju rezervacije gostu te suspenziju.
-
freon10.04.2025. u 18:55
Booking odmah vrati uplaćeni novac. Imao sam slučaj zbog COVID-a. Ako nije plaćeno unaprijed,te samo rezervirano, ipak je gospođi otkazano na vrijeme, tj. 3 mjeseca prije noćenja što bi u normalnim okolnostima bio i više nego pristojan rok. Nekorektno bi... Prikaži svei bilo da je otkazano nekoliko dana prije noćenja. Ipak preporučujem gospođi da se javi bookingu jer u normalnim okolnostima ide zamjenski smještaj ili penali za iznajmljivača (vjerojatnija solucija u ovom slučaju kada smještaja nema). U krajnjem slučaju, Brod je od ZG na sat i pol...
-