3072
Prikaza
1
Komentar
POŽEGA - U drugoj fazi popuštanja mjera na red je došlo ponovno otvaranje kozmetičkih i frizerskih salona. Sukladno uputama i preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo brojni frizeri danas su počeli s radom i nakon duge pauze primili svoje klijente.
Zaposlenici salona za uljepšavanje Adriano u Požegi od trenutka otvaranja vrata imaju pune ruke posla. No, u salonu se ne stvara gužva, nego klijenti dolaze isključivo ako su prethodno telefonski ugovorili termin za šišanje, frizuru ili neki drugi ponuđeni tretman.
- Klijente primamo isključivo uz prethodnu najavu te pravimo pauzu između klijenata kako se ne bi stvarala gužva. Narudžbe primamo telefonski i putem društvenih mreža. Danas je nekoliko klijenata došlo u salon bez najave, no nismo ih mogli primiti jer bi se stvorila gužva i ne želimo ugrožavati ni radnike niti osobe koje su na tretmanu. Svakog zainteresiranog klijenta prilikom naručivanja pitamo ima li simptome poput povišene tjelesne temperature, kašlja, curenja iz nosa i slično. Ako osoba ima simptome, nismo u mogućnosti pružiti uslugu jer bismo time potencijalno ugrozili i radnike i druge klijente. Pri dolasku u salon svaki klijent dobiva jednokratni mantil koji nakon njegovog odlaska bacamo u posebno predviđeni spremnik. Također, nakon svakog klijenta dezinficiramo radne površine i pribor koji se koristio tijekom tretmana. - pojasnio je za SBplus vlasnik salona, Adriano Peić.
O svakom se klijentu vodi evidencija kada je bio u salonu. Želi li se naručiti, klijent je dužan reći ime, prezime, broj telefona te odgovoriti na spomenuta pitanja o simptomima. Za svakog tko dođe u salon, bilježi se i vrijeme njegova odlaska, tako da se točno zna tko je, kada i koliko dugo boravio u salonu.
Mjere opreza i za klijente i za djelatnike
Osim navedenih mjera koje se odnose na korisnike usluga, postoje i one kojih se moraju pridržavati zaposlenici salona. U spomenutom salonu za uljepšavanje prilikom dolaska na posao obavezno je mjerenje i zapisivanje temperature svakog djelatnika. No, ovo nije jedina mjera opreza koja se provodi.
- Zaposlenice obavezno nose maske te provode dezinfekciju ruku nakon svakog klijenta. Također, ne rade u odjeći u kojoj dođu na posao, nego se presvlače u drugu. Nakon završetka smjene, odjeću u kojoj su radile, zaposlenice stavljaju na pranje i sušenje u samom salonu kako bi se spriječilo potencijalno širenje koronavirusa na njihove ukućane. Kući odlaze u odjeći koja nije bila u dodiru s klijentima,a ovdje se mogu i otuširati ako to žele. – Ističe Peić.
Zaposlenice su danas imale pune ruke posla, no u narednih tjedan dana ipak ima nekoliko slobodnih termina. Od srijede se produžuje radno vrijeme salona, ali će on biti zatvoren između 14 i 15 sati zbog potpune dezinfekcije i izmjene djelatnika.
Jednokratni ručnici nisu obavezni
Vlasnica frizerskog slona Tanja u Požegi danas je također započela s radom. Gužve u ovom salonu također nema, jer su svi klijenti unaprijed naručeni i raspoređeni kako bi se izbjegao veći broj ljudi u prostoru slona. Dođe li netko ranije, termin će čekati ispred vrata salona.
- Svi klijenti moraju se naručiti telefonski, a slobodnih termina u narednim danima nema. Ako se netko danas naruči, termin će čekati više od tjedan dana. Za svakog klijenta je obavezno pranje kose, a ručnici koje koristimo nisu jednokratni nego ih peremo na visokoj temperaturi i sušimo u sušilici. Nakon pranja i sušenja pakiramo ih u zasebne vrećice i tako su zaštićeni od vanjskih utjecaja. Svi klijenti prihvaćaju mjere koje su uvedene i nije im problem čekati. Pri ulasku u salon obavezna je dezinfekcija ruku te i radnici i klijenti moraju nostiti maske. - kazala je Antonija Pavičić, vlasnica salona Tanja.
Provođenje mjera sukladno uputama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo frizerima oduzima dosta vremena. Zbog perioda koji provedu dezinficirajući prostor i pribor, ograničen je broj termina u danu. No, Požežani imaju razumijevanja i strpljenja te na prvo mjesto ipak stavljaju zdravlje, a ne frizuru.