2806
Prikaza
0
Komentara
POŽEGA - Manikura i pedikura, tretmani lica, njega tijela, masaža, depilacija, ... - sve su to, uz još mnoge, poslovi kozmetičkih salona za kojima je danas, unatoč silnim poskupljenjima, potražnja izuzetno velika. Dokazuju to prebukirane žene koje su se odlučile 'baciti' u poduzetničke vode i otvoriti “nešto svoje”.
U “moru” kozmetičkih salona rođena Đakovčanka odlučila je, nakon godina i godina rada za druge poslodavce, otvoriti svoj salon i nazvati ga “kućom ljepote”, odnosno, “Beauty house” i to u Požegi u Ulici Matice hrvatske 14. Riječ je o 32-godišnjoj Marijani Kovačević koja je nakon srednje škole došla u Požegu te ovdje upoznala svog supruga Josipa koji joj je zapravo bio i najveća podrška pri otvaranju njezina salona.
Za PlusPortal Marijana je odlučila ispričati kako se odlučila i ohrabrila na otvaranje kozmetičkog salona koji nudi tretmane lica i tijela, razne depilacije, njegu stopala i manikuru.
- Od kad sam završila srednju školu za kozmetičarku, moj najveći san je bio jednog dana imati svoj salon za njegu lica i tijela. S 19 godina sam odselila iz svog malog mjesta pokraj Đakova, težeći za raznolikim iskustvom u kozmetičkoj branši. Tijekom radnog staža dugog više od 10 godina, što u kozmetičkim salonima, što u wellness centrima i u hotelima, smatram da sam stekla potrebno iskustvo i znanje za pokretanje vlastitog posla.
Svoj salon sam najviše odlučila otvoriti jer, prije svega, volim svoj posao. Kako sam radila na raznim mjestima - od kozmetičkih salona do wellnessa, što na moru što u Zagrebu - uvijek smo bili "na sat" s tretmanima i terminima, što me dodatno motiviralo da otvorim svoj salon. Smatram da se klijentu treba posvetiti i dati mu svoje vrijeme koliko god je to potrebno kao i onoliko koliko određeni tretman, na koji su se naručili, to i zahtijeva. - kazala nam je Marijana.
- Kroz to vrijeme odrastanja sam uočila koliko je nekolicina mojih vršnjaka, a pogotovo djevojčica, zapravo opterećena izgledom jer su im nametnuti stereotipi da šminkom mogu pokriti svoje nedostatke, a da pri tome ne uklanjaju osnovne uzroke zbog kojih nastaju problemi na licu i koži općenito i to je značajno utjecalo na pad njihovog samopouzdanja.
Upravo iz tog razloga sam nakon osnovne škole upisala srednju Tehničku školu i prirodoslovnu gimnaziju Ruđera Boškovića u Osijeku te kroz četverogodišnje obrazovanje stekla zanimanje kozmetičara. Kroz obrazovanje i program u toj školi koji je osposobljavao učenike za njegu i uljepšavanje kože lica i tijela, oblikovanje tijela te kreativnog i korektivnog šminkanja stekla sam kako teoretska znanja tako i stručne kompetencije kroz školsku praksu u suvremeno opremljenom školskom kozmetičkom salonu i na praktičnoj nastavi u kozmetičkim salonima izvan škole. - otkrila nam je te poručila svima koji se boje otvoriti nešto svoje da - i na pretrpanom tržištu - svi mogu uspjeti ako kvalitetno i predano rade svoj posao.
Dakako, takav posao zahtijeva i razne edukacije, a Marijana ih je kroz svoj radni vijek prošla poprilično puno.
- Kako sam vrlo ambiciozna osoba, željna novih znanja, tako sam se nastavila educirati u ovom poslu. Na Nastavnom zavodu za javno zdravstvo Dr. Andrija Štampar u Zagrebu sam završila i stekla potrebno znanje za rad u obavljanju djelatnosti pružanja usluga njege i uljepšavanju lica i tijela. Zatim sam završila edukaciju i stekla certifikat za orijentalnu epilaciju šećernom pastom “Cleopatra International” u Rijeci te sam uspješno završila i stekla diplome u području masažnih tehnika i njege lica (Bioline Jato Face Beauty Experience masažne tehnike, Bioline Jato Caresse masaže, Lycon depilaciju, Bioline Jato Details of Beauty i Linia+). - otkrila je.
Ono zbog čega je izuzetno sretna su zapravo klijentice koje joj se stalno javljaju sa željom da dođu kod nje i ponovno uživaju u tretmanima koje im je do sada radila kao zaposlenica, a sada će raditi kao vlasnica novog salona.
- Kako sam dugo godina njihov osobni kozmetičar te znam što je najbolje za pojedine klijente one su iskazale želju za daljnjim korištenjem mojih usluge jer mi jednostavno vjeruju. Tako je kad se stekne povjerenje i to opravdamo odličnim rezultatom i podjednako važnim te dobrim savjetom - kako nastaviti njegu kože kod kuće. To je nagrada za mene - zadovoljni klijent, postaje redoviti klijent.