SLAVONSKI BROD - Humanitarni karakter novog promotivnog spota Hrvatske turističke zajednice (HTZ), u kojem su glavni akteri svjetski priznati sportaši i umjetnici, do posebnog izražaja dolazi u ovo predblagdansko vrijeme, piše Poslovni dnevnik.
Naime, kako su zvijezde spota pristale sudjelovati u snimanju bez financijske naknade, pokazavši tako ne samo veliku ljubav prema svojoj zemlji već i veliko srce, Hrvatska turistička zajednica osigurala je iznos od pola milijuna kuna za humanitarne svrhe. Tako svaki od sudionika spota ima priliku u svoje ime donirati iznos od 50 tisuća kuna, a istinski ambasadori naše zemlje, koji su to već učinili su Luka Modrić, Mario Mandžukić, Dejan Lovren, Dario Šarić i Maksim Mrvica.
Brođanin Mario Mandžukić donirao je 50 tisuća kuna Udruzi osoba s intelektualnim teškoćama „Regoč" iz Slavonskog Broda,
Udruga djeluje 35 godina a preregistrirana je 1998. godine. Broji 286 članova od čega njih 40 do 45 svakodnevno dolazi u udrugu i koristi njezine usluge. Prostore za rad udruzi je dodijelio Grad Slavonski Brod na korištenje bez naknade uz plaćanje režijskih troškova. U udruzi su preko trogodišnjeg programa i Ministarstva socijalne skrbi zaposlene četiri osobe.
Luka Modrić podržao je rad Udruge za autizam Zadar, Dejan Lovren Društvu za poboljšanje kvalitete života siromašne i nezbrinute djece „Mali zmaj" iz Zagreba, Maksim Mrvica donaciju je usmjerio Centru za odgoj i obrazovanje „Šubićevac" iz Šibenika. Dario Šarić odlučio je iznos od 50.000,00 kuna podijeliti na nekoliko ustanova, odnosno Udruzi slijepih Šibensko-kninske županije, Udruzi za pomoć djeci s poteškoćama u učenju „Izvor ljubavi", Udruzi za pomoć osobama s invaliditetom „Aurora", Udruzi za osobe s intelektualnim teškoćama „Kamenčići", Centru za rehabilitaciju „Roman obitelj" te Dječjem domu Zagreb u Nazorovoj ulici.
Cjelokupni projekt novog promotivnog spota Hrvatske turističke zajednice prepoznao je i Hrvatski olimpijski odbor, koji je u sklopu održane svečane dodjele nagrada „Veliki dan hrvatskog sporta", posebnu nagradu za najuspješnije promicatelje Hrvatske u svijetu dodijelio vrhunskim sportašima iz spota.
„Hvala još jednom svim akterima spota koji su se spremno bez naknade odazvali pozivu Hrvatske turističke zajednice i snimili do sada najgledaniji promotivni hrvatski turistički spot", rekao je direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničićnaglasivši kako je izuzetno ponosan na zajedništvo cijelog tima koji je omogućio da ovaj projekt istovremeno bude vrlo uspješan, ali što je najvažnije da ima i humanitarni karakter.
Podsjećamo, novi promotivni spot HTZ-a sniman je na različitim prepoznatljivim hrvatskim lokacijama s ciljem dodatnog pozicioniranja Hrvatske na međunarodnom tržištu, ali i s ciljem promocije posebnih oblika turističke ponude, poput kulturne i povijesne baštine, eno-gastronomije, aktivnog odmora, nautike, prirodnih ljepota i drugih segmenata hrvatskog turizma.
Do sada je novi promotivni spot, samo na društvenim mrežama Hrvatske turističke zajednice, pogledalo preko 7 milijuna ljudi!
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
bager22.12.2017. u 20:08
Poznajem dotičnog još kad je bio nitko i ništa i tad je već bio smeće od čovjeka, a mogu mislit sad kad se najeo kruha kakav je.Drago mi je zbog uspjeha njegovog i promicije SB kao čovjek je nula sad... Prikaži sve pokušava imidž izgradit kroz donacije. Ljude koji su mu pomogli dok je bio nitko i ništa je zaboravio ,a sa Galovićem divani.
-