POŽEGA - Dvorci i utvrde, njegovanje tradicije, kulinarski specijaliteti, kvalitetna vina, prekrasni pejzaži, brda i doline te gostoljubivost domaćina ono je što Slavoniju čini prepoznatljivom. No, čini se kako je zelena Hrvatska, bez obzira na sve adute, oduvijek u sjeni plave.
Kada se govori o godišnjem odmoru u Hrvatskoj, većini je prva asocijacija Dalmacija. Zajedničko promoviranje županija koje imaju izlaz na Jadransko more, uvelike je pomoglo razvoju turizma ove regije. Ljepota dalmatinskih sela i gradova je neosporna, ali i Slavonija ima adute kojima može visoko podići ljestvicu turističke ponude. No, čini se kako njihovo dosadašnje isticanje nije bilo dovoljno da bi ravnice mogle parirati kršu.
Udruživanje je ključ uspjeha
Činjenica kako se trendovi u turizmu konstantno mijenjaju mogla bi ići u korist turističkim subjektima u Slavoniji. Umjesto o suncu i moru, sve veći broj ljudi mašta o boravku u prirodi, istraživanju netaknutih ljepota te aktivnom odmoru, a upravo je Slavonija ta koja može utažiti ove žudnje. Predstavljanje istočne Hrvatske kao jedne regije, moglo bi biti ključ turističkog uspjeha. Upravo s tim ciljem u Zagrebu je prošloga tjedna predstavljena nova platforma, „Slavonia.Travel", kojom će biti objedinjeni turistički aduti Požeško-slavonske, Brodsko-posavske, Osječko-baranjske, Virovitičko-podravske te Vukovarsko-srijemske županije.
Ove županije istovremeno su i slične i potpuno različite. Nedvojbeno je kako ih veže bogata povijest i brojne prirodne ljepote, ali svaka od njih ima i jedinstvene adute kojima se izdvaja iz mnoštva. Ujedinjenjem i jednoga i drugoga te zajedničkim radom turističkih zajednica svih pet županija mogao bi se postići znatan uspjeh na turističkom planu. Pojedine destinacije same se ne bi mogle izboriti za mjesto na turističkom tržištu, stoga je ovaj plan prezentacije Slavonije u cjelini, s uključivanjem svih lokaliteta u ponudu, upravo ono što njima treba.
- Svaka županija ima svoje posebnosti, ali sve one imaju jaku zajedničku crtu. Bogata kulturna baština, gastro i eno ponuda te prirodne ljepote ono je što ih veže. Požega je mala destinacija i kao takva teško konkurira većim gradovima. Cilj ove platforme je zajednička promocija svih županija i njihovih turističkih aduta te stvaranje priče, a upravo to i privlači ljude. - za SBplus je kazala direktorica Turističke zajednice Grada Požege, Silvija Podoljak, naglasivši kako je ponosna jer je napokon počela promocija Slavonije i Baranje kao jedinstvene cjeline.
Osjeti. Okusi. Upoznaj.
Cilj platforme „Slavonia.Travel" je potencijalnom gostu pružiti ključne informacije te predstaviti sve ljepote slavonskih destinacija na jednom mjestu. Ona je temeljena na novom Strateškom marketinškom planu za Slavoniju koji obuhvaća pet županija.
Isticanje malih turističkih subjekata, uvažavanje svih destinacija te njihovo zajedničko predstavljanje moglo bi probuditi interes gostiju za pričom koju nudi istočna Hrvatska. Sada potencijalni turisti na jednom mjestu mogu vidjeti što ih očekuje kada dođu u Slavoniju i Baranju te prema kriterijima, žele li nešto osjetiti, okusiti ili upoznati, mogu vidjeti što nudi pojedina županija te što sve mogu doživjeti obilazeći svaku od njih.
Dalmacija je odavno brendirana kao cjelina, a sada je i Slavonija dobila šansu postati prepoznatljiva kao jedna turistička regija koja nudi nezaboravna iskustva. Čini se kako kopneni dio Hrvatske zbog spoja tradicije i aktivnog odmora te prepoznatljive gastronomije počinje biti zanimljiv sve većem broju ljudi. Objedinjavanjem ljepota svih županija, turistička ponuda Slavonije postaje neodoljiva, a zaljubljenici u prirodu i dobru hranu sigurno neće ostati razočarani.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
Stipe15.06.2020. u 11:43
Kritika se nije odnosila na kvalitetu web portala. Ne može webmaster izmisliti nešto čega nema. Novosti - od 4 na naslovnici, tek se jedna (enter croatia) odnosi na "konzumente" i ta je generička - vrijedi za cijelu RH. Kad jednom... Prikaži sve odeš u restoran Uno, obiđeš tvrđavu ili samostan, onda teško da ćeš to ponovo obilaziti, osim ako netko ne pripremi nešto novo. Moralo bi se voditi računa i o ljudima koji su iz BPŽ, njih zadovoljiti i privući. Zašto bi netko iz Zagreba dolazio u Brod, ako je to već vidio? Što privuče i domaće i ljude sa strane. Florafest, Brodsko kolo i slične akcije, ali puno ih je premalo za turističku meku.
-
Tonda15.06.2020. u 10:16
Poštovani, kao web master portala županijske zajednice tzbpz.hr moram reagirati i ispraviti vas. Već godinama na tim stranicama stoji vrlo detaljan popis važnijih manifestacija: https://www.tzbpz.hr/hr/turisticke-atrakcije/manifestacije4.html Na tom portalu se nalazi prikazano i oko 150 različitih lokacija, atrakcija, ustanova koji bi... Prikaži svebi mogli biti interesantni posjetiteljima, SVAKI PREDSTAVLJEN NA VLASTITOJ STRANICI. Također postoji i niz članaka koji predlažu turistima što bi mogli vidjeti i posjetiti: https://www.tzbpz.hr/hr/turisticke-atrakcije/preporucene-turisticke-rute.html Neću ni spominjati da redovito u rubrici novosti objavljujemo najave ili izvješća s različitih manifestacija.
- Prikaži sve komentare
-