5839
Prikaza
0
Komentara
POŽEGA - Najprometnija raskrižja u Požegi uskoro će postati kružni tokovi. Većina Požežana barem jednom je stajala u koloni koja se svakodnevno stvara na raskrižju Ulice Kralja Zvonimira i Osječke ulice te na samo sto metara udaljenom raskrižju Osječke i Industrijske ulice.
Ove lokacije su najprometnije u jutarnjim satima te u periodu od 14 do 15 sati kada ljudi odlaze i dolaze na posao. Osječka ulica vodi do brojnih srednjih škola te njome cirkulira veliki broj pješaka. Uz izgradnju kružnog toka u planu je i izgradnja biciklističkih i pješačkih staza čime će se povećati sigurnost svih sudionika u prometu.
Radovi su u tijeku i započeto je provođenje podzemne infrastrukture u dijelu Osječke ulice. Projekt koji je planiran pet godina i financiraju ga Hrvatske ceste napokon je krenuo u realizaciju. Čini se kako će se konačno riješiti dugogodišnji problem koji će Požežanima omogućiti da uskoro bez stresa prolaze najprometnijim dijelom grada.
Podsjetimo, ovaj kružni tok jedan je od ukupno šest rotora koji će se u Požegi graditi u sklopu projekta investicijskog održavanja Hrvatskih ceste. One su, naime, dale izraditi projekt rekonstrukcije državne ceste DC38 u duljini od ukupno 3,02 kilometra, u onom dijelu u kojem ona prolazi kroz Požegu. Cijeli je projekt, zbog svoje složenosti, podijeljen na sedam faza. I dok je lokacijska dozvola dobivena za sve faze, građevinska je pribavljena, za sada, samo za dvije faze i to prvu i zadnju. Ukupno ugovorena vrijednost radova obje faze je 10,348 milijuna kuna bez PDV-a, dok nadzor za izvođenje radova stoji 424,37 tisuća kuna, također bez PDV-a.
"Faza I se provodi u duljini od 550 metara i počinje u Cerničkoj ulici prije mosta preko Orljave (zapadni ulaz u Požegu) te završava kružnim tokom u Cerničkoj ulici. Faza VII je duljine oko 300 metara i predstavlja u stvari dva kružna toka na kraju dionice koja je predviđena ovom rekonstrukcijom. Prvi kružni tok je ispred tvrtke „Zvečevo" na križanju ulica kralja Zvonimira i Osječke, a drugi u nastavku preko mosta ispred nekadašnjeg autobusnog kolodvora, točnije na križanju Osječke i Industrijske ulice" pojasnili su još ranije, iz Hrvatskih cesta uz naglasak kako je kompletnim projektom predviđena izgradnja čak šest kružnih tokova.
Rok izvođenja radova za prvu i sedmu fazu, za koje je ishođena i građevinska dozvola, prema ugovoru je devet mjeseci.