U idućih godinu dana Glavna skupština izrazila je spremnost za donošenjem svih odluka, koje su u njenoj nadležnosti, a koje su potrebne za provedbu projekta restrukturiranja ali i stvaranja povoljnih uvjeta za dolazak mogućeg strateškog partnera u vlasničku strukturu Društva.
Podsjetimo, Đuro Đaković se našao u poteškoćama kada su izgubili stabilnost financiranja proizvodnje, a posebno teške okolnosti nastupile su sredinom 2019. kada je banka, koja je pratila financiranje proizvodnje teretnih vagona, otkazala nastavak suradnje. Poteškoće su posljedica i rezanja potrošnje za nacionalnu obranu u posljednjih nekoliko godina. Zbog svega toga, radnicima je u nekoliko navrata kasnila plaća, zbog čega su prosvjedovali, a sve donesene mjere predstavljale su tek gašenje požara, a nikako dugoročno rješenje. Zbog svega toga je Đuro Đaković podnio zahtjev za potporom za sanaciju i osiguranje likvidnosti u visini od 300 milijuna kuna. Europska komisija je početkom svibnja odobrila odluku hrvatske Vlade o državnom jamstvu za kredit Đuro Đaković Grupi u visini od 300 milijuna kuna, koji bi trebao pokriti njezine hitne potrebe za likvidnošću u sljedećih šest mjeseci.
„Glavna skupština odlukom (koju u cijelosti možete pročitati u prilogu članka, nap.a.) o davanju suglasnosti stvara preduvjet za nastavak procesa sanacije i restrukturiranja", istaknuto je, uz ostalo od Skupštine i njene predsjednice Tihane Kuterovac.
Đuro je već jednom tražio strateškog partnera no ta je priča propala, a hoće li ga naći sada jer, realno, bez njega će teško uspjeti u budućnosti, teško je predvidjeti. - Smatram da će biti lakše naći nekoliko strateških partnera zainteresiranih za ulaganje u pojedine programe nego jednog koji bi ušao u cijeli Holding. - kazao je još sredinom siječnja Hrvoje Kekez, predsjednik Uprave ĐĐ Grupe.
Kako će se priča s Đurom Đakovićem završiti, hoće li 'adrenalinsku injekciju' koju je dobio moći i uspjeti iskoristiti za preživljavanje ili će ovo biti zadnji udah prije izdisaja nekada velikog giganta, u kojem danas najviše prostora za opstanak imaju tek Specijalna vozila sa segmentom vojnog programa - pokazat će vrijeme. Tek i radnici, koji su krajem prošle godine štrajkali, u više su navrata tražili da se agonija konačno okonča pa da znaju na čemu su. A vrijeme koje je pred Đurom trebalo bi dati odgovor upravo na to pitanje: opstati ili propasti. Svi se nadaju kako je prva opcija itekako moguća, mada su očekivanja nešto manja od nadanja, s obzirom na dosadašnja iskustva..
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
Igramala28.05.2020. u 06:20
Đuro je propao jer su vlasnici bili losi gospodari.Pa uzmite da su svi glavni ljudi bili iz ZG. Hej....I to svi do jednog place premijerske i veće... radno iskustvo maksimalno voditelja smjene u nekom uredu. Placanje k tome istih ljudi... Prikaži svedi na 5 funkcija.l, nadzorni. Svaka firina firma jos 5 direktora. A ovi iz ZG neki putuju svaki dan kuci...sluzbeni auti i kartice...dnevnice k tome jer su stalno na sastancima i ti vidi vraga bas u gradu u kojem i zive....Al su se negdje dobro smijali...
-
korupcija127.05.2020. u 19:08
Odluka koja ne kaže baš ništa konkretno, a tako je Đuro i propao, puno priče i onda rada ispod žita, uhljebljivanje kojekakvih čudnih likova za ogromne pare, politički izbor direktora koji se ne bi dali iz fotelje ni da ih... Prikaži sve čupaju. To su oni koji su dolazili i mislili da njihovim dolaskom firma počinje postojati i da sve prije njih nije bilo vrijedno spomena i da su to "budale" stvorile. Sve ih treba staviti na osuđeničku klupu,a ne ih pustiti da se sakriju iza riječi, sve smo radili u skladu sa Zakonom jer to nisu radili, naprotiv.
-