SLAVONSKI BROD - U Vladinoj Odluci o davanju državnog jamstva za kreditno zaduženje društvima Đuro Đaković Grupa d.d., Đuro Đaković Specijalna vozila d.d. i Đuro Đaković Industrijska rješenja d.d., donesenoj prošli tjedan, 16. siječnja 2019. godine, temeljito je obrazloženo na što polovica tog iznosa mora biti potrošena.
Ta su sredstva (do 150 milijuna kuna), ponajprije, namijenjena deblokadi računa, pokretanju proizvodnje i završetku započetih ugovora s kupcima. Uz ostalo će se ona, dakle, iskoristiti za ovogodišnje plaće 574 radnika Specijalnih vozila te plaće 23 radnika Grupe u iznosu od 1,2 milijuna kuna, za period od siječnja do najkasnije svibnja 2020. godine.
Iz tog će budžeta Društvo morati platiti i obveze prema dobavljačima, u iznosu od 40,2 milijuna kuna, kako bi moglo nastaviti proizvodnju i to prvenstveno za svoje kupce - tvrtke Swietelsky (za proizvodnju 34 vagona u iznosu od 9,7 milijuna kuna), GATX (za proizvodnju 80 vagona u iznosu od 18,4 milijuna kuna) te Ermewa (za proizvodnju 60 vagona u iznosu od 12,1 milijuna kuna).
Na dospjele obveze prema financijskim institucijama (HBOR, OTP banka, Croatia banka) otići će 7,6 milijuna kuna.
Ostatak će novca biti iskorišten za podmirenje novih dospjelih obveza prema dobavljačima i financijskim institucijama.
Ova Odluka o izdavanju državnog jamstva u iznosu do 300 milijuna kuna predstavlja potporu za sanaciju u skladu s „pravilima o državnim potporama i Smjernicama Europske komisije o državnim potporama za sanaciju i restrukturiranje nefinancijskih poduzetnika u teškoćama", no Vlada je u Odluci naglasila kako se ta sredstva mogu koristiti „u vremenskom razdoblju do šest mjeseci od prvog korištenja svakog pojedinog kreditnog zaduženja i/ili financijskog okvira za likvidnost, ali ne dulje od 31. prosinca 2020. godine".
Dotad će, vjerojatno, biti poznato hoće li 'Đuro' preživjeti ova teška vremena te može li nova uprava Grupe, na čelu s Hrvojem Kekezom, spasiti što se spasiti da.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
1234520.01.2020. u 21:42
Znači ima novca da se nastavi proizvodnja vagona... Ako stvarno imaju određeni gubitak po svakom proizvedenom vagonu, čemu ulaganje u nastavak proizvodnje??? Stečaj!!! Jedina opcija de se spasi u đuri ono što valja i ono u što se isplati ulagat.... Prikaži sve. Samo ne stečaj u stilu tuđmanove privatizacije...
-
korupcija120.01.2020. u 21:03
A gdje su tu plaće radnika Industrijskih rješenja? Pojela maca izgleda. Toliko pregleda, a komentara nigdje. Jadno je ovo društvo da jadnije ne može biti. Riječ sindikata? Nigdje. Da li su se uhljebili?
-