S 45 uposlenih, proizvode 2,5 tisuća tona, 1.500 raznih vrsta, klamerica i ostvaruju ukupan godišnji prihod od 26 milijuna kuna.
- Pratili smo najnovije tehnološke trendove i proizveli klamerice dužine do 200 milimetara, za razliku od Nijemaca, Šveđana i drugih, koji proizvode klamerice do 100 milimetara. Naša je inovacija prepoznata i prihvaćena - rekao je Ergović.Tvrtka osnovana već daleke 1973. godine u početku je, kaže Ergović, proizvodila 200 tona klamerica, a danas je godišnja proizvodnja narasla na 2,5 tisuća tona. Izvoz je pokrenula prije osam godina, a danas je više od 90 posto proizvodnje namijenjeno izvozu. Optimizam, što se tiče daljnjeg napredovanja i širenja, ne napušta prvog čovjeka tvrtke.
- Očekujemo da će ovogodišnja realizacija biti barem na razini prošlogodišnje od 26 milijuna kuna, ako ne i veća, jer se ulaskom Hrvatske u Europsku uniju otvara mogućnost ugovaranja poslova s novim kupcima iz Njemačke. Neka tržišta, poput Poljske i Italije, smanjila su se, ali otvorilo se tržište Slovačke, francusko i dansko tržište, a preko Estonije planiramo i na finsko tržište - kaže Ergović.
Uskoro planira doraditi klamerice za vezanje vinograda kako bi u većoj mjeri bio konkurentan na inače zanimljivom i velikom španjolskom tržištu, a osmjehuje mu se i Ukrajina. Ergović naglašava da s nabavom sirovine iz Italije, Slovenije, Slovačke, nema problema, a cijena čelika sada je čak nešto niža i znatno stabilnija nego prijašnjih godina.
Prošle su godine, zbog pada ukupnog prometa od pet posto, morali otpustiti devet radnika, no s trenutačno 45 uposlenih uspijevaju zadovoljiti sve zahtjeve. S nestrpljenjem očekuje ulazak Hrvatske u Europsku uniju, jer se zbog uklanjanja dosadašnjih carinskih barijera najavljuju novi kupci iz Njemačke i Austrije.
A od 1. srpnja i Ergo Staples će, umjesto dosadašnjeg obrta, poslovati kao poduzeće, što bi zbog jamstva kapitalom, a ne više cjelokupnom imovinom, smatra vlasnik, trebalo biti lakše.
Svjestan kako napretka nema bez stalnog ulaganja, Ergović konstantno obnavlja i ulaže u nove strojeve, što pridonosi produktivnosti. Pri kraju je izgradnja nove proizvodne hale površine 1.500 četvornih metara, u koju će se preseliti proizvodnja iz dosad unajmljenog pogona. Time će se cjelokupna proizvodnja klamerica, zajedno sa skladišnim prostorom, proširiti na približno 4.000 četvornih metara, a za novu halu, izgrađenu prema najnovijim zahtjevima ekologije, toplinske i zvučne izlolacije, zaštite na radu, u Ergo Staplesu očekuju od Europske banke za obnovu i razvoj subvenciju u iznosu od 15 posto iznosa kredita.
U BiH brend kao Coca-Cola
- Ulazak u EU olakšava nam carinske procedure, postajemo konkurentniji i brži, postajemo dio tržišta gdje smo prepoznati kvalitetom, a naši kupci istodobno imaju osjećaj da smo im ravnopravniji te imaju jamstvo da nismo iz nekakve "banana” države, nego dio uređenog zajedničkog tržišta, dio te zajednice - ističe Ergović.Uvjeren je kako to neće poremetiti odnose i poslovanje sa zemljama CEFTA-e, jer su tu već godinama prihvaćeni i prepoznati.- U BiH smo brand već 40 godina, pa nas čak uspoređuju s Coca-Colom, dok smo u Srbiji manji proizvođač, ali poznat prema kvaliteti koja je možda tri posto skuplja, što ne bi trebalo igrati nikakvu ulogu u opstanku na tom tržištu - optimističan je Ergović.
Pernati jastuci i jorgani
Uz proizvodnju klamerica, Ergo Samples jedina je hrvatska tvrtka koja proizvodi jastuke i jorgane punjene pranim i dezinficiranim perjem na 120 stupnjeva, koje kupuje u Mađarskoj i Njemačkoj. Prodaja, kaže, ide odlično na području Hrvatske i u regiji. Također proizvode i kartonsku ambalažu za vlastite potrebe.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -