DONJI ANDRIJEVCI - Je li zamjena drvenog 'popođenja' vrhunac modernizacije? - naglas se pitao portal SBplus u lipnju 2020. godine. Uistinu, takvi su radovi te, sada već zaboravljene, 'koronagodine' tek neznatno popravili stanje na željezničko-cestovnom prijelazu u Donjim Andrijevcima.
Za tu istu lokaciju, 'Trnavačka ulica - Radničko naselje', ponovno je najavljena jednodnevna sanacija zbog koje će sljedeći tjedan biti zatvoren promet.
- Obavještavamo građane kako će radovi na sanaciji željezničko-cestovnog prijelaza Donji Andrijevci (Trnavačka ulica - Radničko naselje) biti obavljani dana 21. lipnja (utorak) 2022. godine u vremenu od 6 do 17 sati. Nerazvrstana cesta bit će zatvorena za sav cestovni promet. - izvijestili su iz Općine Donji Andrijevci.
Kako saznaje portal SBplus, HŽ Infrastruktura ovaj se put ipak odlučila na asfaltiranje tog željezničko-cestovnog prijelaza, a ne na obnovu drvenog popođenja - što je daleko od idealnog, ali ipak napredak u odnosu na ranije.
Trenutno je na području Brodsko-posavske županije čak 47 željezničko-cestovnih i pješačkih prijelaza. Kako su opremljeni, pokazuju službeni podatci Hrvatskih željeznica:
„Strategija prometnog razvoja Republike Hrvatske 2017. do 2030. utvrđuje kako je 63 posto svih željezničko-cestovnih prijelaza u Republici Hrvatskoj osigurano Andrijinim križem, znakom „STOP" i trokutom preglednosti. Također, 60 posto ukupnog broja nesreća na ŽCP-a i PP-a se dogodio na prijelazima osiguranima samo cestovnim prometnim znakom. Zato su takvi prijelazi definirani kao tzv. „crne točke" na željezničkoj mreži. Nesreće sa smrtnim posljedicama česte su na nedovoljno osiguranim prijelazima kao i na lokalnim i nerazvrstanim cestama na kojima vozači ne poštuju prometne propise. Prisutne su i nesreće uzrokovane lošom vidljivošću (ne postoji minimalan kut preglednosti) i to najviše na prijelazima na lokalnim i nerazvrstanim cestama (šumskim i poljskim) te na prijelazima koji se nalaze na nerazvrstanim cestama unutar gradskih područja."
Donjoandrijevački prijelaz, uz 'Andrijin križ', ima svjetlosnu signalizaciju, ali ne i rampe koje fizički priječe prolaz vozilima i pješacima, stoga je to i dalje točka križanja ceste i pruge na kojoj svi sudionici u prometu moraju biti iznimno oprezni.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -