4546
Prikaza
3
Komentara
SLAVONSKI BROD - Redakcija SBplus-a prošli je tjedan primila neuobičajeni poziv. Naime, novinare je nazvala gospođa koja je u tom trenutku s djetetom putovala iz Slavonskog Broda prema Zagrebu. Nezadovoljna uvjetima koji su je zatekli u autobusu, istog je trenutka odlučila javno, jasno i glasno, izraziti svoje osjećaje.
- Ovo je neizdrživo. Osim kašnjenja u polasku, sada ne radi ni klima uređaj, a vani je pravi pakao. Ne znam što plaćamo u toj karti. Samo prebacivanje od točke A do točke B kao da smo roba, a ne ljudi? Pitamo se plaćamo li samo to ili da putujemo u čistom, urednom, mirisnom i klimatiziranom prostoru. Potpuno neljudski, posebice ljeti. O zastorima koji nisu oprani tko zna otkad da i ne govorim, Pola toga je potrgano, ovo je krntija, a ne autobus u kojemu mogu prevoziti ljude. Molim vas, kontaktirajte prijevoznika i ispitajte o čemu se tu radi. - prepričala je situaciju u kojoj se nalazila uzrujana Brođanka.
Kako se radilo o Panturistovu autobusu, upit smo poslali na adresu tvrtke Arriva Hrvatska koja okuplja više prijevoznika radi pružanja usluga putničkog prijevoza. Nakon nekoliko sati dobili smo odgovor kako 'trenutno ispituju činjenično stanje o prijavljenom događaju' te kako će nam se javiti do sutrašnjeg dana. U svakom slučaju, znak dobre volje, s obzirom na to da novinari takve odgovore najčešće čekaju tjednima. Odgovor je, uistinu, stigao sutradan.
- Shodno Vašoj zamolbi, javljamo Vam da je autobus na liniji iz Osijeka za Zagreb s polaznog stajališta krenuo na vrijeme, točnije u 10:01 sati, dok je iz Slavonskog Broda prema odredištu krenuo s devet minuta kašnjenja do čega je došlo uslijed gužve na dijelu ceste od Osijeka do Slavonskoga Broda. Iskreno nam je žao zbog toga, no na situaciju na prometnicama, nažalost, ne možemo utjecati, a okolnosti poput navedene sastavni su dio prijevoza kao dinamične djelatnosti te ih nije moguće predvidjeti. Budući da je Arriva jedan od vodećih pružatelja usluga putničkog prijevoza koji u Hrvatskoj preveze više od 11 milijuna putnika, u Autotransu , App-u i Panturistu, članicama Arrive Hrvatska, posebno vodimo računa o njihovom zadovoljstvu kao i kvaliteti usluga koje im pružamo. Stoga se svi autobusi redovito čiste i provjerava se ispravnost klima uređaja, posebice u ljetnim mjesecima. I dodatnom provjerom spomenutog autobusa utvrđeno je kako je isti očišćen prije polaska, a klima uređaj je ispravno radio. - za SBplus odgovorili su iz Arrive.
Je li bila riječ o subjektivnom dojmu pojedinca nezadovoljnog uobičajenom prijevozničkom uslugom u Lijepoj Našoj ili je stanje putničkih autobusa uistinu (pre)loše, zaključit će svatko tko češće putuje na taj način. Dotad je očigledno, bez jačih dokaza, riječ putnika protiv riječi prijevoznika. Komu onda u ovakvim slučajevima vjerovati?
E danasnji putnici busevima su previse razmazeni, za cijenu karte koja je na relaciji SB-ZG kikiriki u odnosu na prije 5-10 godina, cim jedna sitnica smeta (subjektivno), jos za vrijeme putovanja se salju mailovi prituzbi i zalbi na vozace, autobus,... Prikaži sve prijevoznika i sl... Prakticki doticnoj putnici ne valja relativno nov autobus (manje od 10 godina), u slicnom se voze i nogometasi Osijeka, ocito za doticnu treba doci ganc novi bus iz tvornice, i da doticna sama putuje bez igdje ikoga... Nije se rodio tko bi svima ugodio...
Često sam autobusima tvrtke "Arriva" putovao u Zagreb i Osijek. Moja mnogobrojna dosadašnja iskustva sasvim su suprotna opisanom.Mogu ih samo pohvaliti za profesionalnost, urednost, čistoću i kvalitetu usluge. Autobusi su uvijek bili noviji, u pravcu Zagreba uglavnom i na kat.... Prikaži sve. Klima uredna, često dostupna USB utičnica za punjenje mobitela kao i besplatan WiFi. Uostalom, novinari ovog portala mogu to lako istražiti.