POŽEGA - Proteklih dana nekoliko je medija objavilo informacije u kojemu se, između ostalog, spominje kako je u tvrtku požeškog putničkog prijevoznika Autoprometno poduzeće d.d. (APP), zajedno s još dvije takve tvrtke, pristiglo pravomoćno rješenje o ovrsi. Po tome tumačenju tvrtke APP Požega, Čazmatrans Nova i Croatia Protekt moraju solidarno podmiriti dug koji zajedno sa kamatama stoji čak 202 milijuna kuna!
Naime, zbog tog rješenja požeška je tvrtka podnijela žalbu nadležnom Općinskom sudu u Požegi tvrdeći kako je u dugotrajnoj pravosudnoj trakavici došlo do bitno pogrešne primjene materijalnog prava, pogrešnog i nepotpuno utvrđenog činjeničnog stanja itd.
Rješenje koje je stiglo je pravomoćno zbog čega je upitno daljnje poslovanje i opstanak poznate požeške tvrtke s dugogodišnjom tradicijom djelovanja na širim prostorima Lijepe Naše. Stoga je portal Pozega.eu zatražio tumačenje sadašnjeg stanja u tvrtki Arriva koja je vlasnik APP-a.
- APP Požega, zajedno s prijevoznikom Čazmatrans Nova te poduzećem Croatia Protekt iz Garešnice, suočava se s ovršnim postupkom o kojem tvrtke sudionice nisu imale nikakvog saznanja do primitka tristotinjak stranica dokumentacije ovršnog rješenja pristiglog na adrese triju tvrtki – navedeno je u odgovoru koji je potpisala Marina Pandurević, voditeljica korporativnih poslova u Arrivi Hrvatska, koja je nadalje istaknula kako je u priloženom dokumentu navodeno da su spomenute tri tvrtke pravni sljednici tvrtke Kontinental prijevoz, koja je bila dio grupacije Croatiatrans Group, a koja se u pretvorbi devedesetih godina raspala na 17 tvrtki te slijedom navedenog ovrhovoditelju Ivanu Peši, tadašnjem zaposleniku tvrtke Kontinental prijevoz, trebaju isplatiti odštetu za ozljedu na radu koja datira iz 1989. godine.
- Budući da s tvrtkom Kontinental prijevoz odnosno Croatiatrans Group tvrtka APP, baš kao ni druge dvije tvrtke koje su predmet ovršnog postupka, nema nikakve veze, poduzet ćemo sve aktivnosti kako bi to i dokazali. Poduzeti su već brojni koraci u tom smjeru, kako interno tako i na razini Arriva Grupe. U ovom trenutku naš primarni cilj je zaštititi poslovanje, radna mjesta i interes tvrtke stoga blisko surađujemo sa svim tvrtkama obuhvaćenim ovim ovršnim rješenjem. Angažirali smo najbolje hrvatske odvjetnike, a u pronalaženje rješenja uključili smo i pravni tim Arriva Grupe – nadalje je navedeno u primljenom odgovoru upit portala Pozega.eu naglašavajući kako će se u narednom periodu poduzeti svi napori i energija gospodina Dražena Divjaka, generalnog direktora Arrive za Hrvatsku, kao i ostalih članova Uprave Arriva Hrvatske koji će biti usmjereni na rješavanje slučaja o čemu će se o istom gospodin Divjak ubrzo očitovati.
- Istinski vjerujemo u pozitivan ishod ovog postupka za sve tvrtke kao i za APP iza kojeg je više od 70 godina uspješnog poslovanja – stoji zaključeno u odgovoru.
Kako je portal Pozega.eu u međuvremenu neslužbeno saznao, ove tvrtke imaju spoznaje da je tijekom navedenog pravosudnog postupka navodno bilo krivotvorenja različitih dokumenata što će utvrditi daljnjim postupkom.
Podsjetimo, poznati požeški putnički prijevoznik „APP" ima tradiciju veću od gotovo 70 godina, a kao novi vlasnika je strana grupacija Arriva, članica Deutsche Bahn grupe, koja je na hrvatskom je tržištu prisutna od 2013. godine posredstvom Panturista.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -