3916
Prikaza
1
Komentar
SLAVONSKI BROD - Navike se teško mijenjaju. Posebice one u prometu. Brođani su u svom gradu naviknuli prugu prelaziti na neoznačenim prijelazima. Malotko i malošto ih je u tomu dosad moglo spriječiti.
No, radovi koji su u tijeku, utjecat će i na tu lošu naviku kojom su pješaci - doduše - znatno skraćivali put, ali su se i izlagali velikoj opasnosti. Pružni 'potez' duž Martićeve ulice u Slavonskom Brodu (u pozadini Kauflanda, Pevexa,...) dosad je bio prepun 'divljih prijelaza', a vlakovi tu uistinu često prolaze. Posebice je to bilo opasno kada su preko pruge išla djeca na putu u obližnje srednje i osnovne škole.
Osim što će stanarima ulica uz prugu tekući radovi donijeti veći mir i zaštitu od buke, utjecat će i na taj veliki problem 'divljih prijelaza'.
- U zoni željezničkog kolodvora Slavonski Brod u tijeku su radovi na izgradnji bukobrana. Bukobran će biti izveden duljinom od 335 metara uz Ulicu fra Grge Martića (do križanja s Ulicom Matije Gupca). Radovi su vrijedni 1,6 milijuna kuna (bez PDV-a), a njihov završetak očekuje se na jesen 2022. Napominjemo kako na spomenutoj lokaciji nema službenog pješačkog prijelaza preko pruge. Svako prelaženje pruge na takozvanim divljim prijelazima kao i na otvorenoj pruzi strogo je zabranjeno i po život opasno. - za SBplus otkrili su iz Korporativnih komunikacija HŽ Infrastrukture d.o.o.
Hvale vrijedan projekt.Apeliram na HŽ da isto tako naprave i u Gortanovoj ulici gdje se od buke u dvorištima ne može razgovarati kada vlak prolazi,čak što više još je i gora situacija nego u Martićevoj ulici zato što je ta... Prikaži svea ulica blizu kolodvora pa vlakovi ne jure punom brzinom u kolodvor i iz njega,za razliku u Gortanovoj gdje sve tutnji i trese se,a da ne pričamo o četiri divlja prijelaza preko pruge u samo 200 m unatoč izgrađenom pothodniku za pješake(ruku na srce koji ne valja ništa i koji nikada nije dobio uporabnu dozvolu a i kako bi kad nije funkcionalan)gdje uglavnom koriste stanovnici naselja M.Ivanića koji obilato koriste te divlje prijelaze,nanoseći prilikom prelaska kamenje i blato na asvalt i time ugrožavaju sigurnost prometa na istoj cesti.