/ 55
13741
Prikaza
1
Komentar
SLAVONSKI BROD - U slavonskobrodskom Peugeot salonu, smještenom na Sjevernoj veznoj cesti, danas je održana prezentacija novog modela naziva Peugeot 208 te novog modernog uređenja poslovnog prostora. Uz raznovrstan catering za dobru i ugodnu atmosferu pobrinuo se Tamburaški sastav Behar, a na druženju su se ovom prilikom okupili djelatnici i zaljubljenici u Peugeot modele.
- Peugeot je globalna firma s velikim standardima. Svakih deset godina radimo kompletno novi rebrending firme. Tako smo ove godine postavili nove pločice, ugradili novu LED rasvjetu te uredili prostor novim namještajem. Izvana smo objekt kompletno ofarbali u drugu boju. Prvotno je kod mene, kao koncesionara, bilo otpora zbog velikih troškova i manjka izvođača takvih radova, ali uvoznik nam je financijski pomogao u jednom dijelu i zadovoljni smo novim izgledom našeg salona, bez obzira na veliki uloženi iznos. Reakcije kupaca također su izvrsne. Peugeot radi na 'power-pricing-u', gradimo imidž, uređujemo salone, vozila su nam na visokoj razini, tako da jedno mora slijediti drugo. To je naš jedini alat u prodaji na velikom tržištu na kojemu je konkurencija značajna. - kazao je Tomislav Krijan, direktor Peugeot AutoExpert-a u Slavonskom Brodu.
Današnje je okupljanje iskorišteno i za predstavljanje novog modela koji bi, barem u Peugeotu, trebao obilježiti nadolazeću godinu.
- Predstavili smo novu 208-icu. Sladak je kao bombončić. To je mali gradski auto. Unutra smo izložili crveni, a vani još imamo nekoliko komada za test-vožnju. Očekujemo od njega puno, a vidjet ćemo kako će se prodavati u sljedećoj godini. Peugeot je zaživio na ulicama ovog grada, tu smo već 17 godinama. Građani su zadovoljni. Sada držimo jedan od najvećih udjela u tržištu na području cijele Hrvatske, 12 do 15 posto, a u Županiji smo uvijek preko deset posto. Hvala našim kupcima i djelatnicima koji izvrsno funkcioniraju dugi niz godina. - dodao je Krijan.
No, kako se ljudi sve više okreću električnim automobilima, Peugeot i na tom području prati trendove.
- Dobivamo polako i električna vozila te hibridne modele. Vani smo postavili punjače za naše stranke koje svoja elektrovozila tu mogu puniti besplatno. Salon, servis, mjesto za isporuku, također smo opremili punjačima. Potpuno smo spremni za elektrifikaciju 2020. godine. - kazao je Krijan.
Radom salona u Slavonskom Brodu, zadovoljni su i na razini cijele Lijepe Naše.
- Marka Peugeot uspješno završava 2019. godinu. Sa sedam posto udjela na tržištu. Ujedno je spremna i za nove izazove u sljedećoj godini. Bit će novih modela, elektrifikacije, predstavljanja novog električnog modela 208. Nećemo otkriti sve nove modele koje očekujemo, ali ova je koncesija spremna da pokaže sve i da svaki kupac prvo proba vozilo te ga, u konačnici, izabere. Zadovoljni smo slavonskobrodskim salonom jer je, u sedamnaest godina koliko gradimo imidž marke, stalno ukorak s nama. Rezultati rada obitelji Krijan i njihovih djelatnika su neupitni. Imaju dobar prodajni tim. Spremni su i za elektrifikaciju koja će biti značajna u 2020. - kazala je Samija Hamituš, direktorica prodaje i marketinga za marku Peugeot.
Sudeći prema viđenom, pred slavonskobrodskim je salonom dugovječna tradicija.