/ 35
7399
Prikaza
0
Komentara
SLAVONSKI BROD - Početkom svibnja pisali smo o otvorenju trgovine Iverpan u Slavonskom Brodu. Brojni Brođani bili su tada oduševljeni jer namještaj više ne mora biti staromodan i jednoličan uz prilagodljive 'gadgete' lake za korištenje i osmišljene za unikatno uređenje svakog doma. Ovaj smo tjedan ponovno svratili do poslovnice kako bismo saznali je li zanimanje Brođana potrajalo i koji su noviteti u opremanju kuće i izradi namještaja.
Ono što nam je prvo 'upalo' u oko u novouređenom izložbenom prostoru Iverpana, smještenom na slavonskobrodskoj Sjevernoj veznoj cesti, svakako su kvalitetni primjerci laminatnih podova i to veliki izbor njih. Iznenadio nas je podatak da se danas svako treće domaćinstvo prilikom izbora podne obloge odlučuje za laminatne podove.
- Jedan od razloga je svakako njihov razvoj. Posljednjih 40 godina laminatni podovi tvrtke Kaindl prošli su značajnu tehničku evoluciju, poboljšavši svojstva, ali i postavši praktičniji. Postavljati ih mogu čak i amateri radi sistema brzog sklapanja lamela pa su čest izbor prilikom svake renovacije, posebice u današnje vrijeme kada dobar majstor zlata vrijedi, a iznimno ga je teško pronaći. Današnji laminati imaju UV zaštitu pa ne mijenjaju boju bez obzira na izloženost direktnom svjetlu. Ugrađuju se i u kombinaciji s podnim grijanjem. Prilikom hoda po laminatu, više nema, kao nekad, većeg odbijanja zvuka nego na parketu, a sve zbog bolje razvijenog dekorativnog završnog sloja i 'upijanja zvuka'. Laminatni podovi tvrtke Kaindl koje distribuiramo dolaze s čak 30 godina garancije. Zbog svega toga, posebice neprestanog poboljšanja ponude, ali i razvoja novih tehnologija, posla ima 'preko glave', a Brođani su i dalje zainteresirani za naše materijale koje im dostavljamo u najkraćem mogućem roku. - kazao je Matija Berketa iz Iverpana.
Posebna ponuda Iverpana ovih su dana i kante za smeće. Kupci čak i u pogledu njih imaju posebne zahtjeve, a dizajneri tvrtke Gollinucci u suradnji s poznatim talijanskim dizajnerima, osmislili su rješenja koja zadovoljavaju sve potrebe korisnika, vizualno odgovaraju svakoj kuhinji te oblikovno maksimalno iskorištavaju prostor čak i u najmanjim ormarićima.
- Kante su potpuno skrivene od pogleda - namijenjene su ugradnji u kuhinje svih vrsta, oblika i dimenzija. Iznimno je jednostavno njihovo korištenje zahvaljujući posebnim poklopcima koji, osim spremišta, služe i sprječavanju širenja neugodnih mirisa. Kante su premazane i sredstvima protiv upijanja mirisa u završetku proizvodnje. Patentiran je i bezmirisni enzimski kompleks za eliminaciju neugodnog mirisa organskog otpada. Plastika kanti ne mijenja svojstva tijekom korištenja, a svaka je serija testirana na sto tisuća otvaranja, što je gotovo dvostruko više od standarda. Kante su napravljene od sto posto recikliranog materijala. - kazao je Berketa, potvrđujući kako njihove kante prate i trendove razvrstavanja otpada pa imaju više spremnika od jednog. Malo tko mogao bi pretpostaviti da se iza obične kante za smeće krije 'znanstvena fanstastika'.
Kupce koje smo susreli također smo pitali što im je bitno kod odabira materijala kojima će opremiti svoj dom.
- Danas su mnogi spremni za kvalitetnije materijale izdvojiti više novaca, ali su mladi, isto tako, skloni, češće mijenjati izgled svog doma. To nekako i ide uz današnji užurbani način života i brze promjene koje donosi razvoj tehnologije. Puno se toga promijenilo u odnosu na stvari koje smo imali u roditeljskom domu. Tehnologija je utkana u svaki dio uređenja, od otvaranja kuhinjskih kabineta preko karakteristika poda. Sve je bitno, a mladi su sve zahtjevniji. - za SBplus kazao je 32-godišnji kupac Petar koji trenutno oprema dom svoje mlade obitelji, a u Iverpanu je naručio materijale točnih dimenzija za izradu 'kuhinje po mjeri'.
Spoj tehnologije s različitim aspektima svakodnevnog života sve je izraženiji, a zahtjevi kupaca u stvaranju posebnog i modernog prostora za življenje sve su kompliciraniji. Stoga je dobro imati uvid u mogućnosti koje pruža tržište različitih materijala, ali je, prije svega, potrebno dobro poznavati sebe, vlastite navike i preferencije kako se ne biste izgubili u uistinu širokoj ponudi 'svega i svačega'.