SLAVONSKI BROD - S ciljem predstaviti Slavonski Brod osobama koje pokazuju zanimanje za moguću posjetu i time generirati (povećati) broj turista namjernika iu suradnji s osječkom tvrtkom za IT usluge, marketing i dizajn ESCAPE d.o.o.,Turistička zajednica grada Slavonskog Broda, 14. srpnja 2014. započela je Google kampanju.
Prije pokretanja kampanje, prosječan broj posjeta je bio oko 300 tjedno, da bi u tjednu nakon pokretanja kampanje, taj broj porastao na 500 tjedno (povećanje od 70 posto). Također je dobar pokazatelj da je preko 85 posto tih posjeta došlo od nikada prije toga zabilježenih uređaja – novih posjetitelja.
Zadatak i rezultati kampanje
Glavni zadatak kampanje u dosadašenjem razdoblju (prvih 15 dana kampanje) bio je kroz oglase maksimalno brzo doći do što više povratnih podataka koji bi pokazali u kojem smjeru se kreće zanimanje potencijalnih turista i što ih najviše privlači, odnosno, na koje poruke najbolje reagiraju.
Oglasi su prikazivani u tekstualnom i slikovnom obliku na tražilici Google i na portalima koji su Google partneri u oglašavanju.
Kada se analiziraju pojmovi, najtraženija ključna riječ je očekivano 'Slavonski Brod'. Međutim zanimljiv je redoslijed pojmova koji su također traženi na Internetu i koji su doveli do prikazivanja i klikova na oglas. Bazeni i toplice pokazale vrlo veliko zanimanje hrvatskog tražitelja.
Prije pokretanja kampanje, prosječan broj posjeta je bio oko 300 tjedno, da bi u tjednu nakon pokretanja kampanje, taj broj porastao na 500 tjedno (povećanje od 70 posto). Također je dobar pokazatelj da je preko 85 posto tih posjeta došlo od nikada prije toga zabilježenih uređaja – novih posjetitelja.
U TZ iz toga zaključuju kako je kampanja pokazala zanimljive povratne podatke u načinu ponašanja i pretraživanja stranice Turističke zajednice jer pregledom pojmova pretraživanja vidljivo je da se smjer razvoja kreće prema enogastro-etno gostima, ali vrlo značajan udio čine pretrage vezane uz trgovačko-servisnu ponudu Slavonskog Broda i tranzitno-smještajnu ponudu.
Uz restorane, smještaj je pokazao drugo najveće zanimanje među tražiteljima u Hrvatskoj i nekoliko stranih pretraga (Poljska, Mađarska, Slovačka) koji su izričito tražili kamping i servis vozila. Riječ je o tranzitnim turistima koji bi mogli biti zanimljivi u slijedećoj fazi kampanje.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -