POŽEGA - Požeška Turistička zajednica na čelu s direktoricom Silvijom Podoljak već neko vrijeme stranim i domaćim gostima 'glasno' poručuje kako taj dio Slavonije nudi 'i brda i doline' - što je motiv na kojemu baziraju svoj novi turistički logo.
Ipak, svjesni kako je - posebice u Slavoniji i kada je kontinentalni turizam u pitanju - nemoguće 'nastupati' sam, ujedinjuju se s drugim okolnim gradovima.
Pojekt „IQM Destination Zlatna Slavonija" obuhvaća upravo cijelu Požeško-slavonsku županiju, točnije, certificirane turističke subjekte unutar nje, kao i lokalne turističke zajednice Grada Požege, Grada Pakraca, Grada Lipika, Grada Kutjeva, Grada Pleternice i Općine Velike.
Taj program kojim se prati kvaliteta turizma na području cijele Požeško-slavonske županije već drugu godinu za redom objedinjuje dionike u destinaciji, pokreće umrežavanja, ukazuje na novosti u turizmu, nudi podršku i smjernice i na taj način kvalitetnom vizijom destinacije valorizira zajedničke vrijednosti.
Čini to (i) kroz anonimnu sedmominutnu anketu namijenjenu stanovnicima tog područja čiji rezultati otkrivaju turistički potencijal tog dijela Lijepe Naše. Moguće ju je ispuniti OVDJE i tako ocijeniti aktualnu ponudu. Naposljetku, tko najbolje zna o onomu što mu nude određena mjesta te što im nedostaje, nego oni koji u njima žive.
Kada je u pitanju Grad Požega, u tijeku su brojni važni projekti.
- Upravni odjel za Europske integracije u Gradu Požegi i njegova sljednica, Lokalna razvojna agencija, su za potrebe Grada Požege i pripadajućih ustanova radili na projektima u kojima je Turistička zajednica Grada Požege redovito bila partner. Posljednji u nizu ovih projekata je Centar za posjetitelje Požeška kuća koji je apliciran zajedno s obnovom Gradskog Muzeja Požega u projekt Požeške bolte jednog od najznačajnijih projekata Grada Požege ukupne vrijednosti 41.116.574,93 kn, pri čemu bespovratna sredstva iz fondova EU iznose 33.499.999.97 kn. Partneri na projektu su Turistička zajednica Grada Požege i Gradski muzej Požega. Projektom je zamišljeno objedinjavanje kulturno-povijesnih, društvenih, enoloških, gastronomskih, prirodnih i gastronomskih turističkih potencijala destinacije te unaprjeđivanje njihove kvalitete te brendiranje turističkih potencijala. Primaran naglasak je na konstrukciji zgrade i postavljanju stalnog postava Gradskog muzeja koji predstavlja centralno mjesto promocije kulturno-povijesne baštine grada uz opremanje Centra za posjetitelje „Požeška kuća" kao početne točke iz koje počinje cijela turistička priča. Termin provedbe je od 15. svibnja 2019. do 15. siječnja 2020. - za SBplus otkrila je Silvija Podoljak, direktorica požeške Turističke zajednice.
Aurea Fest Požega o kojemu smo pisali jučer, zasigurno će biti glazbeni ljetni događaj koji će razveseliti mnoge Slavonce, s obzirom na to da je novogradiško glazbeno ljeto utihnulo, a slavonskobrodsko je već iza nas. Stoga bi požeški kraj mogao postati posebno popularan i drugim Slavoncima, iscrpljenima nedostatkom društvenih zbivanja uslijed epidemije koronavirusa.
O sve većem interesu gostiju za kontinentalni turizam koji bi mogao značiti i oporavak Slavonije bez poljoprivrede, ranije smo pisali OVDJE.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -